קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה] The Game
    על ידי Answ3R בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-09-2005, 15:03
  2. The Game - Play the Game
    על ידי Fury בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 06:31
  3. Lloyd Banks Featuring 50 Cent - Simple Ain't It (Dissin' The Game)
    על ידי GodFather בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 18:15
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 35

סאנס VS מאבס - Game 6 . - עמוד 2

  1. #16
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    לזכות סאן אנטוניו יאמר שבלי נאש דיאו ומאריון היו משחקים שש בש בשכונה
    כל קבוצה בNBA תלויה בשחקן זה או אחר

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    מיכאל אחי על מה אתה ?
    אתה אוכל סרטים

    מתכונת בלשון במשחק שהכי בא לי לקום אליו (משחקים של דטרויט לא נחשבים כי שידרו רק הפסדים למיאמי או משחקים שדטרויט עם הגב לקיר נגד מיאמי)

  4. #18
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Michael
    אם דאלאס מגיעה לגמר הNBA זאת תעודת עניות לליגה, קבוצה שמשחקת כדורסל מגעיל ומנצחת בגלל השופטים לא מגיע לה לעלות.
    מקווה שפיניקס ינצחו את המשחק ה6 וגם את ה7 כדי שלא נצטרך לסבול את המאבס בגמר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה בדיחות בתגובה אחת לא יאמן
    דאלאס בגמר חחחחחחחחחחחחחח
    תעודת עניות חחחחחחחח .. מגעיל חחחחחחחח מנצחת בגלל שופטים חחחחחחחח

    עדן אני מציע שנפתח את אשכול תגובת השנה בפורום כדורסל - אטרף =]
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  5. #19
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    אלון דירק משעמם ??? הבן אדם הכי מגוון קולע שלושות חודר מוציא עבירות מה עוד צריך לעשות שחקן ??
    החדירות של האוורד הקליעות של טרי האריס סטק דאלס משחקת יפה ..

    זה שאתה שונא אותם זה דבר אחר כמו שלדעתי פיניקס משחקים יפה אבל אני לא אוהב אותם כי אני לא אוהב נגרים והקבוצה בנוייה משחקנים שהיו אפסים בקבוצות הקודמות שלהם ופתאום הם נזכרו שהם קולעים ..

    בקיצור תשנאו את דאלס אבל להגיד שהם לא משחקים יפה נו באמת ..




    Indianapolis colts Champions!!!

  6. #20
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YBZ
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה בדיחות בתגובה אחת לא יאמן
    דאלאס בגמר חחחחחחחחחחחחחח
    תעודת עניות חחחחחחחח .. מגעיל חחחחחחחח מנצחת בגלל שופטים חחחחחחחח

    עדן אני מציע שנפתח את אשכול תגובת השנה בפורום כדורסל - אטרף =]
    אין סיבה לפתוח יש כבר אחד פתוח




    Indianapolis colts Champions!!!

  7. #21
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0xyGen
    מיכאל אחי על מה אתה ?
    אתה אוכל סרטים

    מתכונת בלשון במשחק שהכי בא לי לקום אליו (משחקים של דטרויט לא נחשבים כי שידרו רק הפסדים למיאמי או משחקים שדטרויט עם הגב לקיר נגד מיאמי)
    אני על תנ"ך... זה ממכר

  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תעשה לי טובה וגריפין והאריס וואן הורן לא נגרים ?
    והשחקנים של פיניקס ממש לא נגרים
    הם אולי לא היו באותה רמה בקבוצה אחרת
    אבל אתה יכול להגיד לי שנאש זורק בשביל תומאס שלשות
    ועושה בשבילו פוסט אפ

    ושומר ולוקח ריבאונדים בשביל מאריון

    ושומר וזורק בשביל ראג'ה
    ורץ בשביל ברבוסה

    ושלא תהיה לכם טעות
    זה לא שאני לא אוהב את דאלאס בגלל שהם מול פיניקס
    עוד בעונה הרגילה לא אהבתי אותם
    היה דאלאס נגד סאן אנטוניו בעונה הרגילה כולם התרגשו
    לא טרחתי אפילו לראות שידור חוזר כי לא אוהבתם





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  9. #23
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה רק 6 שחקנים עם 3 עבירות ? ( במפתיע .. 2 יותר לפיניקס )

    מישהו צריך להעיר את השופטים
    נראה לי הם נירדמו ( עם המשרוקית בפה ?%@&?@ )

    יש בעיית מאצ' אפ קשה
    כי בל פצוע ועוד 4 שחקנים צריכים להיזהר מרביעית
    הייתי רוצה לראות את קורט תומאס חוזר כשדיופ על המגרש
    יכול לשחרר קצת דקות וקיטור
    למרות שאני בספק שד'אנטוני יסמוך עליו במחצית מכריעה כזאת





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני דורש.. באמת ... כל מי שקורא את ההודעה הזאת
    שיקח דקה
    יעמוד על הרגליים
    ויריע לשופטים
    באמת .. תצוגת שיפוט ... זה בלתי יאומן
    פנומנלי

    גם איזה קטע .. 2 ערים גדולות בגמר
    כולל מכונת המרצ' של וייד את שאק

    סה"כ השופטים הרסו את המשחק הזה
    ואם למישהו יש ספק בכך אז הוא מושחת ובור
    אבל הפציעה של ראג'ה הייתה המוקש העיקרי
    כי דאלאס לא ממש הרשימו אותי יותר מדי
    אייברי אפילו איכזב אותי בחלק מהמקרים

    הייתה עונה נפלאה
    נהנתי מכל רגע ממש, כל מי שלא אוהב את הקבוצה הזאת
    פשוט לא יודע מהחיים שלו
    חבל שהפציעות הקשו כל כך, כי הייתה פה קבוצה של תואר

    חבל גם שלא תראו את שאק אוכל סרטים מול דיאו ואת ווקר זורק לבנים

    כל מה שנשאר להגיד זה

    Thank you Suns!

    and Let's Go Heat
    נערך לאחרונה על ידי Alonh; 04-06-2006 בשעה 06:34.





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  11. #25
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אני דורש.. באמת ... כל מי שקורא את ההודעה הזאת
    שיקח דקה
    יעמוד על הרגליים
    ויריע לשופטים
    באמת .. תצוגת שיפוט ... זה בלתי יאומן
    פנומנלי

    גם איזה קטע .. 2 ערים גדולות בגמר
    כולל מכונת המרצ' של וייד את שאק

    סה"כ השופטים הרסו את המשחק הזה
    ואם למישהו יש ספק בכך אז הוא מושחת ובור
    אבל הפציעה של ראג'ה הייתה המוקש העיקרי
    כי דאלאס לא ממש הרשימו אותי יותר מדי
    אייברי אפילו איכזב אותי בחלק מהמקרים

    הייתה עונה נפלאה
    נהנתי מכל רגע ממש, כל מי שלא אוהב את הקבוצה הזאת
    פשוט לא יודע מהחיים שלו
    חבל שהפציעות הקשו כל כך, כי הייתה פה קבוצה של תואר

    חבל גם שלא תראו את שאק אוכל סרטים מול דיאו ואת ווקר זורק לבנים

    כל מה שנשאר להגיד זה

    Thank you Suns!

    and Let's Go Heat


    באהבה מירו :eye:
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחח אבל למה ראול ?
    היית מביא את שיד
    בכל מקרה
    לא ציפיתי שתגיד משהו חכם או הגיוני
    אבל הפתעת ועשית משהו חכם
    שתקת





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  13. #27

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הקוסם האפל
    לא יודע אם אוהדי פיניקס יותר שחצנים או יותר חפרנים.
    אני לא שחצן ולא חפרן אני פשוט אופטימי..:s86: אז לא הלך השנה ננסה בשנה הבאה אני מקווה שעם שחקן חזק בצבע כמו אמרה פיניקס יצליחו יחותר ומי יודע מה היה קורה אם העונה הוא לא היה נפצע

  14. #28
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    השיפוט לא היה שערורייתי הוא היה פשוט תקיף
    השופטיםידעו מה שהם רוצים מעצמם לא היססו ולקחו החלטות נכונות דווקא[כגם נגד דאלאס בתחילת המחצית הראשונה]

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  15. #29
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    כוסעמקקקקקקקקקקקקקקקקק רציתי פיניקס

  16. #30
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    לא דטרויט?

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,895 | הודעות: 8,213,488 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect