לזכות סאן אנטוניו יאמר שבלי נאש דיאו ומאריון היו משחקים שש בש בשכונה
כל קבוצה בNBA תלויה בשחקן זה או אחר
לזכות סאן אנטוניו יאמר שבלי נאש דיאו ומאריון היו משחקים שש בש בשכונה
כל קבוצה בNBA תלויה בשחקן זה או אחר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
מיכאל אחי על מה אתה ?
אתה אוכל סרטים
מתכונת בלשון במשחק שהכי בא לי לקום אליו (משחקים של דטרויט לא נחשבים כי שידרו רק הפסדים למיאמי או משחקים שדטרויט עם הגב לקיר נגד מיאמי)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחנכתב במקור על ידי Michael
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה בדיחות בתגובה אחת לא יאמן
דאלאס בגמר חחחחחחחחחחחחחח
תעודת עניות חחחחחחחח .. מגעיל חחחחחחחח מנצחת בגלל שופטים חחחחחחחח
עדן אני מציע שנפתח את אשכול תגובת השנה בפורום כדורסל - אטרף =]
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
אלון דירק משעמם ??? הבן אדם הכי מגוון קולע שלושות חודר מוציא עבירות מה עוד צריך לעשות שחקן ??
החדירות של האוורד הקליעות של טרי האריס סטק דאלס משחקת יפה ..
זה שאתה שונא אותם זה דבר אחר כמו שלדעתי פיניקס משחקים יפה אבל אני לא אוהב אותם כי אני לא אוהב נגרים והקבוצה בנוייה משחקנים שהיו אפסים בקבוצות הקודמות שלהם ופתאום הם נזכרו שהם קולעים ..
בקיצור תשנאו את דאלס אבל להגיד שהם לא משחקים יפה נו באמת ..
Indianapolis colts Champions!!!
אין סיבה לפתוח יש כבר אחד פתוחנכתב במקור על ידי YBZ
Indianapolis colts Champions!!!
אני על תנ"ך... זה ממכרנכתב במקור על ידי 0xyGen
תעשה לי טובה וגריפין והאריס וואן הורן לא נגרים ?
והשחקנים של פיניקס ממש לא נגרים
הם אולי לא היו באותה רמה בקבוצה אחרת
אבל אתה יכול להגיד לי שנאש זורק בשביל תומאס שלשות
ועושה בשבילו פוסט אפ
ושומר ולוקח ריבאונדים בשביל מאריון
ושומר וזורק בשביל ראג'ה
ורץ בשביל ברבוסה
ושלא תהיה לכם טעות
זה לא שאני לא אוהב את דאלאס בגלל שהם מול פיניקס
עוד בעונה הרגילה לא אהבתי אותם
היה דאלאס נגד סאן אנטוניו בעונה הרגילה כולם התרגשו
לא טרחתי אפילו לראות שידור חוזר כי לא אוהבתם
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
מה רק 6 שחקנים עם 3 עבירות ? ( במפתיע .. 2 יותר לפיניקס )
מישהו צריך להעיר את השופטים
נראה לי הם נירדמו ( עם המשרוקית בפה ?%@&?@ )
יש בעיית מאצ' אפ קשה
כי בל פצוע ועוד 4 שחקנים צריכים להיזהר מרביעית
הייתי רוצה לראות את קורט תומאס חוזר כשדיופ על המגרש
יכול לשחרר קצת דקות וקיטור
למרות שאני בספק שד'אנטוני יסמוך עליו במחצית מכריעה כזאת
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני דורש.. באמת ... כל מי שקורא את ההודעה הזאת
שיקח דקה
יעמוד על הרגליים
ויריע לשופטים
באמת .. תצוגת שיפוט ... זה בלתי יאומן
פנומנלי
גם איזה קטע .. 2 ערים גדולות בגמר
כולל מכונת המרצ' של וייד את שאק
סה"כ השופטים הרסו את המשחק הזה
ואם למישהו יש ספק בכך אז הוא מושחת ובור
אבל הפציעה של ראג'ה הייתה המוקש העיקרי
כי דאלאס לא ממש הרשימו אותי יותר מדי
אייברי אפילו איכזב אותי בחלק מהמקרים
הייתה עונה נפלאה
נהנתי מכל רגע ממש, כל מי שלא אוהב את הקבוצה הזאת
פשוט לא יודע מהחיים שלו
חבל שהפציעות הקשו כל כך, כי הייתה פה קבוצה של תואר
חבל גם שלא תראו את שאק אוכל סרטים מול דיאו ואת ווקר זורק לבנים
כל מה שנשאר להגיד זה
Thank you Suns!
and Let's Go Heat
נערך לאחרונה על ידי Alonh; 04-06-2006 בשעה 06:34.
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
נכתב במקור על ידי Alonh
באהבה מירו :eye:
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
חחחחחחחחחחחחחח אבל למה ראול ?
היית מביא את שיד
בכל מקרה
לא ציפיתי שתגיד משהו חכם או הגיוני
אבל הפתעת ועשית משהו חכם
שתקת![]()
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני לא שחצן ולא חפרן אני פשוט אופטימי..:s86: אז לא הלך השנה ננסה בשנה הבאה אני מקווה שעם שחקן חזק בצבע כמו אמרה פיניקס יצליחו יחותר ומי יודע מה היה קורה אם העונה הוא לא היה נפצענכתב במקור על ידי הקוסם האפל
השיפוט לא היה שערורייתי הוא היה פשוט תקיף
השופטיםידעו מה שהם רוצים מעצמם לא היססו ולקחו החלטות נכונות דווקא[כגם נגד דאלאס בתחילת המחצית הראשונה]
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
כוסעמקקקקקקקקקקקקקקקקק רציתי פיניקס
לא דטרויט?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]