קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-04-2012, 10:38
  2. כנסו בבקשה עוד משחק רשת ישראלי חדש !!!
    על ידי spaky3 בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 12:01
  3. LimeWire Pro v4.9.29 Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 04:10
  4. The Bat! 3.60 Professional Edition Final / Home edition Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 05:52
  5. ConcreteFX Kubik VSTi 2.16 Final
    על ידי Fury בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 18:52
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 49

Final 4 ישראלי! - עמוד 2

  1. #16
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מסכים

    מירו אני אוהב את הדבקות שלך במטרה ללמד שחקני כדורסל יסודות כדורסל. כל הכבוד יא מאמן טניס למופת

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    קלעתי מהקו היום ! וגם מהשלשה ! משמע אני יותר טוב מעירוני ראשון !

  4. #18
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ישלך ראסטות?
    או רווח משמעותי בשיניים?
    או יכולת החטאה מדהימה מתחת טבעת[שיינפ'?]

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  5. #19
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    עשתה מה שיכולה נהריה.

    ירושלים ת"א.

    ת"א בין 10-25 בבירור.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  6. #20
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    איזה ערב של גועל ישראלי בקיצור סבלנו טוב שזה נגמר חח .. .

    וכן ככה זה בלי יסודות לא תגיע רחוק וגם בישביל יסודות לא צריך כישרון .. זה מה שאני מלמד זה מה שצריך ללמוד חח




    Indianapolis colts Champions!!!

  7. #21
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אני דווקא מאוד נהנתי
    מהמעודדות האוקראיניות

  8. #22
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0xyGen
    אני דווקא מאוד נהנתי
    מהמעודדות האוקראיניות
    חח גם אני רציתי להנות אבל ערוץ 10 כל הזמן יצא לפרסומות זאת הסיבה היחידה שראיתי את המשחק .




    Indianapolis colts Champions!!!

  9. #23
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    הגמר הצפוי ...
    =]

    אללה הפועל !

  10. #24

    ברירת מחדל

    וואי הרגע חזרתי ... המשחק היה באמת מעפן, הפועל דווקא שמרו לדעתי מעולה כמו שאדלשטיין אמר אבל פאקקקקקקק הריבאונד פשוט הרס הכל, והתקפה הייתה ממש מעפנה.
    השלשה של אור איתן חשבתי זה היה עם פאול כי הייתה שריקה בול אחרי זה אבל זה היה לטייםאוט הלב שלי נפל ובגלל זה שברתי את הכסא שהיה לידי מרוב עצבים...
    אבל שמעו זה פשוט מדהים מה שהולך עם הקהל של הפועל שמה ... איזה עידדדדדדדוד יאללה האכלנו את כל המכביסטים שהיו שמה וגם במשחק השני ראשון ונהריה הצטרפו אלינו ופשוט לא היה
    להם עידוד בגללנו.
    והמעודדות האוקניאות? פאקקקקקקקקקקקקקקקקקק איזה שוות הקהל מתחיל לשיר שיר ופתאום המעודדות כל פעם נכנסות אז כולם שותקים כזה ומסתכלים...
    אבל השיר הכי שולט היה "איפה הזונות של מכבי???" חחח המבין יבין =]

    איזה כיף שאוסטין בחמישית העונה וטפירו מלך האסיסטים... שפארקר קיבל חמישיית העונה איזה בוז היה יאללללה אה והיה נציג בתגלית שזה נעימיייייייי !!!!!!!!
    אחרי המשחק היה סבבה עברתי עם חבר שלי ממקום למקום דיברנו עם מלא שחקנים וישבנו ליד פניני וביקשתי ממנו כל פעם גרעינים חחח
    ואז הלכנו לאכול בשיפודי התקווה ...
    אז יום חמישי גמר !!!! מביאים בראש אללה הפועל

    אה היום יומולדת ))

  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מזל טוב

    לא הבנתי למה שרקו לפארקר בוז ?





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  12. #26
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    כי זאת קבוצה מסכנה, עם אוהדים מסכנים, שלא מבינים כדורסל.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  13. #27
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    כמו מארק קיובין בערך

    היה מותח בהפועל .. הרגו אותי עם החטיפה והשלשה בסוף . לא ידעתי כבר מה לעשות
    משחק חלש של אוסטין מבאס לאללה כשהוא טוב כל הפועל טובה וזה לא היה נגמר כל כך
    צמוד .

  14. #28
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    ובקשר לזה שראשון החטיאו 80 זריקות עונשין מתוך 90 לזה אתה לא מתייחס?
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    ממממ לא שמעתי על זה הרבה ...
    לא ראיתי את כל המשחק . למי שלא יודע לא הייתי בבית באותו זמן =/
    ולא אני לא מתייחס .
    מה שהיה היה ומה שיהיה יהיה .
    ונקווה שמה שיהיה יהיה טוב

  16. #30
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    כן נקווה שיהיה טוב ומכבי ינצחו ב30
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:16.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,424 | הודעות: 8,215,018 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect