מסכים
מירו אני אוהב את הדבקות שלך במטרה ללמד שחקני כדורסל יסודות כדורסל. כל הכבוד יא מאמן טניס למופת
מסכים
מירו אני אוהב את הדבקות שלך במטרה ללמד שחקני כדורסל יסודות כדורסל. כל הכבוד יא מאמן טניס למופת
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
קלעתי מהקו היום ! וגם מהשלשה ! משמע אני יותר טוב מעירוני ראשון !
ישלך ראסטות?
או רווח משמעותי בשיניים?
או יכולת החטאה מדהימה מתחת טבעת[שיינפ'?]
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
עשתה מה שיכולה נהריה.
ירושלים ת"א.
ת"א בין 10-25 בבירור.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
איזה ערב של גועל ישראלי בקיצור סבלנו טוב שזה נגמר חח .. .
וכן ככה זה בלי יסודות לא תגיע רחוק וגם בישביל יסודות לא צריך כישרון .. זה מה שאני מלמד זה מה שצריך ללמוד חח
Indianapolis colts Champions!!!
אני דווקא מאוד נהנתי
מהמעודדות האוקראיניות
חח גם אני רציתי להנות אבל ערוץ 10 כל הזמן יצא לפרסומות זאת הסיבה היחידה שראיתי את המשחק .נכתב במקור על ידי 0xyGen
Indianapolis colts Champions!!!
וואי הרגע חזרתי ... המשחק היה באמת מעפן, הפועל דווקא שמרו לדעתי מעולה כמו שאדלשטיין אמר אבל פאקקקקקקק הריבאונד פשוט הרס הכל, והתקפה הייתה ממש מעפנה.
השלשה של אור איתן חשבתי זה היה עם פאול כי הייתה שריקה בול אחרי זה אבל זה היה לטייםאוט הלב שלי נפל ובגלל זה שברתי את הכסא שהיה לידי מרוב עצבים...
אבל שמעו זה פשוט מדהים מה שהולך עם הקהל של הפועל שמה ... איזה עידדדדדדדוד יאללה האכלנו את כל המכביסטים שהיו שמה וגם במשחק השני ראשון ונהריה הצטרפו אלינו ופשוט לא היה
להם עידוד בגללנו.
והמעודדות האוקניאות? פאקקקקקקקקקקקקקקקקקק איזה שוות הקהל מתחיל לשיר שיר ופתאום המעודדות כל פעם נכנסות אז כולם שותקים כזה ומסתכלים...
אבל השיר הכי שולט היה "איפה הזונות של מכבי???" חחח המבין יבין =]
איזה כיף שאוסטין בחמישית העונה וטפירו מלך האסיסטים... שפארקר קיבל חמישיית העונה איזה בוז היה יאללללה אה והיה נציג בתגלית שזה נעימיייייייי !!!!!!!!
אחרי המשחק היה סבבה עברתי עם חבר שלי ממקום למקום דיברנו עם מלא שחקנים וישבנו ליד פניני וביקשתי ממנו כל פעם גרעינים חחח
ואז הלכנו לאכול בשיפודי התקווה ...
אז יום חמישי גמר !!!! מביאים בראש אללה הפועל
אה היום יומולדת))
מזל טוב
לא הבנתי למה שרקו לפארקר בוז ?
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
כי זאת קבוצה מסכנה, עם אוהדים מסכנים, שלא מבינים כדורסל.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
כמו מארק קיובין בערך
היה מותח בהפועל .. הרגו אותי עם החטיפה והשלשה בסוף . לא ידעתי כבר מה לעשות
משחק חלש של אוסטין מבאס לאללה כשהוא טוב כל הפועל טובה וזה לא היה נגמר כל כך
צמוד .
ובקשר לזה שראשון החטיאו 80 זריקות עונשין מתוך 90 לזה אתה לא מתייחס?
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
ממממ לא שמעתי על זה הרבה ...
לא ראיתי את כל המשחק . למי שלא יודע לא הייתי בבית באותו זמן =/
ולא אני לא מתייחס .
מה שהיה היה ומה שיהיה יהיה .
ונקווה שמה שיהיה יהיה טוב![]()
כן נקווה שיהיה טוב ומכבי ינצחו ב30![]()
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.