אוףףף באיזה באסה אני עכשיו על היוזר בTB
):
אוףףף באיזה באסה אני עכשיו על היוזר בTB
):
|
|
Dam :X
נגמר השיר שלנו :|||
ולכל הצ'וקסים שלא יודעים מי ירה בשיר שלנו...
זה ניקי!!!
תחשבו שניה בהיגיון
קרין לא רצתה לשלם לו והוא אמר לה חכי חכי..
ואז הוא ראה את תמרה ופחד שהיא תלשין... אז הוא ירה בה גם
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
עומר
אתה לא מחדש לי
אני יודע שזהה ניקי
חברים שלי חושבים שזאת לילי
xD
וד"א
תראו את האשכול של פיליפ1
תקראו הכל~
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
דימה עכשיו הושפל חזק במסנג'ר בשיחת ועידה
חחחחחח רצח
כן? תשבע שזה לא זיוף הנה מול כולם תשבע!נכתב במקור על ידי FireSide
נערך לאחרונה על ידי ArMaGeDDoN; 18-08-2006 בשעה 02:05.
סתכל למטה
:\
רואה שלא כזה קשה לזייף?????
חח יופי אתה מודה שאתה מזייף מה שאני כתבתי זה העתקה ממה שאתה כתבת עכשיו תשבע לכולם שאני מזייף.נכתב במקור על ידי FireSide
גם הוספת מילה או שינוי מילה נחשב זיוף ואני לא אמרתי על עצמי כלום ככה שכל מה שתכתוב יהיה זיוף.
נערך לאחרונה על ידי ArMaGeDDoN; 18-08-2006 בשעה 02:13.
http://fps.co.il/Files/1155855808.jpg
הינה :|
בקשת את זה? שתושפל בכוח פה בפורום :\?
אתם הומואים באלוהים
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
איזה זיוף יפה בפוטושופ תשבע שכתבתי את כל המילים האלה...נכתב במקור על ידי FireSide
עוד סקרין שוט ? שיראו שאתה מזייף :\?
נערך לאחרונה על ידי FireSide; 18-08-2006 בשעה 02:17.