בעיניי תמיד תהיה בוט
בעיניי תמיד תהיה בוט
|
|
איזה קוד אדיוטי ומעצבן זה...גם לי זה פעם היה...
MaoRussO
_____ _המאפיה הראשלצית
![]()
חחחח אולי תכיר לו את "אנה בוט"נכתב במקור על ידי EriK
חחח
אחי קיצור זה בצחוק , טעית נו מה לעשות ..
אני עדיין לא מבין איך אפשר כל כך הרבה אבל שטויות .
נערך לאחרונה על ידי OrP; 18-08-2006 בשעה 14:59.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
חחחחחחחחח אחי זה רק 3 אותיות