לא חושב שיצא שבסוף העתקת אחי!
כי בלתי אפשרי להעתיק שאלה שלמה ועוד כזאת ארוכה..
לא חושב שיצא שבסוף העתקת אחי!
כי בלתי אפשרי להעתיק שאלה שלמה ועוד כזאת ארוכה..
|
|
נכון זאת הייתה השאלה האחרונה!! כוס אמק אני אולי זה שמעתיקים ממנו זה הורג אותי !
ולא אף אחד לא העתיק ממני .. זה מחשבים אנשים כאלה לא יסכנו את הציון שלהם ..
כנראה רשמתי משהו בנוסח מוזר.. אני פשוט לא יודע מה כבר לחשוב
אפילו אם רשמת בנוסח מוזר...נכתב במקור על ידי Jacoby
כל חומר עזר הוא פתוח וניתן לשימוש.