איפה בודקים?
איפה בודקים?
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
|
|
יש מצב אתה נותן צילום תמונת מסך ? לא רוצה לשגע אותך אבל אותי כן משגעים להוכיח שכן מתחילים לעדכן.
יפה מאוד אחלה ציונים ..
יואו בנזונה של ציוניייייים כל הכבוד
הלוואי עליי שנה הבאה![]()
Bring the Violence-
לא קיבלתי שום ציונים =]
מצטער שעבדתי עליכם זה היה יצר שלא יכולתי להשתלט עליו אחרי שראיתי את הלחץ של כולכם ובמיוחד אחרי ההודעה של אור שאמר שחלק מהאנשים כבר קיבלו ציונים.
קחו את זה ברוח טובה ובהצלחה לכולם.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מוכרח להגיד לכם זה די מצחיק!
חשבתי לעשות את זה כבר אתמול אבל אמרתי לא יפה :\
בכל מקרה
זה שאמרת רועי אבשלום החשיד![]()
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
הקוסם האפל vbmenu_register("postmenu_1695658", true); יא מניאק :[ אני כבר בדקתי עם כל מי שאני מכיר בשם משפחה שמתחיל בא' :|
כל הכבוד
נעול... תמות יא מניאק הקפצת לי ת'נשמה חחחח
למה ה' לוקח את הטובים ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()