מזל טוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
רועי יא סעסססס
מצטער שאתה עושה את כל העבודה בקוסם :X
פשוט המחשב שלי נדפק צריך לסדר
מזל טוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
רועי יא סעסססס
מצטער שאתה עושה את כל העבודה בקוסם :X
פשוט המחשב שלי נדפק צריך לסדר
|
|
מזל טוב כפרות עליך
גשם של עופרת יצוקה.
תלא מתבייש חזיבליזליזלבי?
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
מזל טוב =]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
מזל טוב רועעעעעעעעעייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייי תודה על ההקדשה הסוסה
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
מזל טוב
בסוף כולם יעברו אותי :\
דרך אגב, אחלה מספר :]
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
מזל"ט יחציל
תודה על ההקדשה
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
תודה לכולם
^^
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
מזל טוב רועיקי![]()
תודה על ההקדשה !
לאביו
מזל טוב
מזל טוב אחשלי,תודה על ההקדשה[=
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL