לא פרשת ?
שנה טובה,
|
|
שנה טוב גם לך מאמי...ומישהו יודע איך אני כותב פרטים בצד את המישפטים מקום מגורים וכאלה??...שישלח לי הודעה פרטית תודה===]]]]]]]]]
חן, מנשמע?
הכל טוב?
האישה הילדים?
את מכיהר את הכותרת משתמש שלי, לא? -_-
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
חח אפאחד לא באמת מסוגל לפרוש מפה יש דבק שנהטובה=]
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
דובדבן מתוק![]()
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
חנצ'וק :][:
גשם של עופרת יצוקה.
חנושששש הרבה זמן לא ראינו אותך!!!
מת עליך.....
היייייי דנינוווווווווווווווווווווו D:
חחח עידן ^______^
אבייייייי יא אגוז גדול קשה לפיצוח !!! טוק טוק טוק !~דופקת לך בראש~
שומע אבי. סוכות אתה בא >______> אם לא אני משתגעת כמו אתמול שהלכתי לאיבוד S: זה היה סיוט הייתי לבד :[
קיצור קצר ומקוצררררררררררררר שנההההההההה טובהההההההההההההההההה D:
פםפםפם
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
חנוששששששששש)))))) סופסוף חזרת!!!
- תומר,
tomer@tomer.name