בלע תאמיני לי את לא היחידה..
אני בתקופה שרק חיבוקים יעזרו לי לצאת מהמצב רוח הנורא...
אני מבטיחה לבוא בקרוב ולתת לך חיבוק ...
בלע תאמיני לי את לא היחידה..
אני בתקופה שרק חיבוקים יעזרו לי לצאת מהמצב רוח הנורא...
אני מבטיחה לבוא בקרוב ולתת לך חיבוק ...
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בדיוקק חחנכתב במקור על ידי soundforge
ספאמר בע"מ
החיים ? לא מנצנצים . פעם ניצנצנו . גם לי .
[center]
אוי תשתוק מפגרנכתב במקור על ידי soundforge
זה שלאנשים לא אכפת ממך לא אומר שאתה צריך להיות דוחה לאחרים שצריכים אכפתיות.
שני, יעזור אם אני אגיד שאני באמת באמת מאמינה שהכל בסוף מסתדר? :\
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
אני עדיין חושב שעדיף איזה אשכול בנעוץ שכל שבוע היא תוכל לזיין לכולם תמוח שמה..נכתב במקור על ידי LoO
זה ימנע ספאם
string s = "אנחנו אוהבים אותך יפרו";
ואני עדיין חושבת שאתה יכול לדחוף את המחשבות שלך לתחתנכתב במקור על ידי soundforge
כי זה לא מעניין פה אף אחד
היא לא דיברה אליך מה אתה בכלל מתערב לה באשכול?
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
"המאמי של הפורום" פחחחחח
מי בכלל דיבר אליך אני בסה"כ הבאתי רעיון שיוריד פה את רמת הספאם
string s = "אנחנו אוהבים אותך יפרו";
קודם תגיע ל-100 הודעות אח"כ תקבל זכות דיברו בכלל יא דבילנכתב במקור על ידי soundforge
אל תנסה לשחק אותה גבר ולרדת על אנשים כי זה לא ילך לך
מעפן
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
אוי
SOUNDFORGE
שתוק..ספאם שפאם...
טובבבבבבב חפרררררררתתתםםםםםם
ילד תרגיע עם התגובות שלך .. לא נאה לך? שמור לעצמך..
אני שונאת את זה שכל הזמן יש איזה מישהו שבא והורס אשכול עם תגובות כאלה מפגרות...
הילדה רצתה עידוד !! לא שתוריד לה את המצב רוח !
אז שמור את הטיפשות שלך לעצמך כניראה שרק אתה נהנה ממנה
וכל התומכים שלו למיניהם.. מה אני אגיד לכם יצאתם "גברים"...
איזה אומץ אתם תופסים מאחורי המסך.. ניראה אותכם אומרים את מה שאתם אומרים לילדה בפנים..
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
אם היית קרובה הייתי מביא לך חיבוק תשאלי את ידידות שלי אני טוב בלעודד אנשים![]()
מזכירה לי את DR EVIL
מאוסטין פווארס
שאומר לשיבוט שלו
can i have ahug ?
בואנה יחתיכת מניאק יש לך זכות לדבר אליה בכלל מכוער אחד?נכתב במקור על ידי soundforge
תסתום תפה שלך אתה בקושי פה שבוע ופתוח פה על אנשים זה פורום אנשים משתפים אחד
עם השני את הרגשות,השמחות,העצב את כל מה שהם מרגישים לא טוב לך, לך תזדין בסדר?
גם כן עוד הומו אחד.
*חיבוקי ענק*
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...
אסף מה אני אגיד לך..
נשיקה במצח !!
טוב לראות שיש עוד אנשים טובים בפורום הזה...
מי שבא עם תגובה לא עניינית לאשכול הזה חוטף אזהרה. קאפיש ?
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
ני חושב שאיום האזההרה מיותר
אבל חושב עוד יותר שכל אלו שקיללו חבורת מפגרים=\
שנינה העם איתך
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]