חמודה ביותר.
אחותך?
|
|
היית רושם ילדה קטנה
חשבתי איזה כוסית אנדע
חמודה אבל קטנה מידי בשבילי :\
איזה חמודה!!!!!!מי זאת?
איזה מותקקק :]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
דוגמנית![]()
אאאאאאאיייייייזזזזזזזההההההההה חחחחחחחממממממממוווווודדדדדדדדההההההההההה הההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
sooo sweet!!!!!
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
יואואווואואוא רותם תותם הזאתתתתת היא כזו חמודההההה!#@~@!$~$!@$~
מותק =] ילדה יפה..
דבר אחד לא הבנתי... אחד אמר שלא עובד... והשאר הם כאילו הגורמים המאשרים? די לחרטות האלה?!
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
יוו איזה מתוקהה חחחח רק תנגב לה תנזלת חחח
מתוקה אחי
=]
נערך לאחרונה על ידי ƒire Man; 01-12-2006 בשעה 12:31.