למה ? ליברפול טובים אל תזלזל .
קודם כל בליגת האלופות אין הפסדים בינתיים =]
הבעיה שתמיד דופקים אותנו ...
רבע גמר גם בגביע האנגלי וגם בגביע הליגה מול ארסנל =/ עד כמה המזל נאחס ?
ובליגה לא הולך מה נעשה ..
למה ? ליברפול טובים אל תזלזל .
קודם כל בליגת האלופות אין הפסדים בינתיים =]
הבעיה שתמיד דופקים אותנו ...
רבע גמר גם בגביע האנגלי וגם בגביע הליגה מול ארסנל =/ עד כמה המזל נאחס ?
ובליגה לא הולך מה נעשה ..
נערך לאחרונה על ידי AllenIverson; 04-12-2006 בשעה 22:39.
|
|
הליגה זה הלחם ..
ליגת האלופות בית קליל בורדו גאלסטרי זה מזמן לא אותם קבוצות את PSV ניצחו שזה יפה אבל את חיפה הם בקושי עברו והגרלות אין מה לעשות .. אם הם רוצים להיות כאלה טובים הם צריכים לנסות לעבור את כולם
Indianapolis colts Champions!!!
מירו דווקא את הקבוצות הבנתי קראתי איזה מאמר שעזר לי להבין אבל את המשחק עצמו לא הבנתי יש הרבה דברים לזכור =\
נערך לאחרונה על ידי Answ3R; 05-12-2006 בשעה 10:45.
יש כמה דברים בסיסים מאוד עם אתה רוצה אני יכול להסביר לך ככה גם תוכל לשאול שאלות ..
דבר איתי במסנג'ר או באי סי קיו אבל תשלח הודעה פרטית שאני יתחבר כי אני לא מחובר שם אף פעם
Indianapolis colts Champions!!!