תודה תודה כולם פה תודה כלום אל עובד..
10x
תודה
ty
תתודה אחחי...
tnx
מעצב גראפי לכל מטרה.
פחחחחח מי שמכין לי פה שווארמה במלווח זוכה בתואר מלך התימנים
נייס
תודה אחי
חוקי הפורום