מזל טוב גבר
ואם כבר לקהילת הכדורסל
זה שפרשתי שנה שעברה נחשב?
שיחקתי 4 שנים![]()
מזל טוב גבר
ואם כבר לקהילת הכדורסל
זה שפרשתי שנה שעברה נחשב?
שיחקתי 4 שנים![]()
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
|
|
חחח כנס לפורום כדורסל..ואז תהיה חלק מההקדשה =]
מזל טוב אחי!!!
מזל טוב גבר
מזל טוב אחי עד 120 אלף ויותר
נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 15-12-2006 בשעה 23:19.
מזל טוסט גבר
איזה מלך אחי
מזלט
מזל טובבבבבבבבבבב
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
מזזזזזזללללללל טובבבבב סיקסררררר =]
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
מזל טוב
מזל טוב .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
Majal TOv Ahi
Toda Al Hahagdasha![]()