יש!!! שימות כבר כוס אם אמא שלו. שייצלמו אותו ומטוס יעוף עם התמונה הזאת.
יש!!! שימות כבר כוס אם אמא שלו. שייצלמו אותו ומטוס יעוף עם התמונה הזאת.
|
|
אמן ::: -> דבר ראשון יוציאו לו תכבד דבר שני יוציאו לו תלשון ישאירו אותו שעתיםפ ככה
דבר שלישי יחתחו תרגלמיד אחרי זה ישברו לו 10 אצבעות : אמן אמן אלוהים אמן רק לא כיתת יורים
זה נחשב להתחשב מדי .
אחרי שהוא עובר הכל אמן לשחרר אותו לרחוב בלי כבד בלי רגדל בלי אצבעות למוותחחח הזוי אבל לא נורא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Siete
איזה אכזרי אתה חחח
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
טעות גדולה לשלוח אותו לכלא
היו צריכים לשים אותו בתא הכי מסריח ולעשות לו את העינויים הכי קשים בעולם כל יום כל יום במקום סתם להרוג אותו.
יש!!!
אמא שלו בגבס ההומו הזה !!
שימות במוות הכי קשה שיש !!
הגיע הזמן
כל כלב ביד'י יומו!!