אל דאג אני נוהג לפי התמרורים...מאותת איפה שצריך
נהג למופת חחח
אל דאג אני נוהג לפי התמרורים...מאותת איפה שצריך
נהג למופת חחח
Take me, touch me, hold me like you mean itMake me come alive
קולעים אל חוט השערה לא מחטיאים !
|
|
בהצלחה :]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
מזל טוב אחי
מזל טוב אחי
אין תחושה יותר טובה מזה, לעבור טסט אחרי שנכשלת פעם אחת או יותר..
מכיר את התחושה וזה באמת כאילו מישהו הוריד לך אבן מהלב..
אני אגיד לך מה שאבא שלי אמר לי : אם אתה נוהג לכייף בשביל להגיע ממקום למקום בנחת שלך בלי לעשות תחרויות ושטויות על הכביש אז אתה תהנה מהנהיגה ותהיה בטוח.
בהצלחה ותהיה זהיר.
מזל טוב
ובלי שטויות על הכביש XD
^^תודהה ..ליייייייייייייייייי^^
ראשון נחשבת עיר קשה?
העיקר עברתאבל דיר באלקקק אחי!! סע בזהירות או אל תסע בכלל
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
לא ממש אבל כן ממש קצת עוברים טסט ראשון
תודה לכולם
Take me, touch me, hold me like you mean itMake me come alive
קולעים אל חוט השערה לא מחטיאים !
ראשון די קשה...
גם אני בדרך אפשר להגיד... נישכלתי כבר ב4 טסטים ואני מחכה ל5!! ואמרתי בדיוק כמו כולכם פה איזה האסה זה לעבור שלישי וכל זה אבל תאמינו לי זה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים... הטסטרים היום זאת בעיה קשה!!!
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND
אם אתה נוהג כמו שצריך שום טסטרלא צריך להפריע לך.
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
Take me, touch me, hold me like you mean itMake me come alive
קולעים אל חוט השערה לא מחטיאים !