מזל"ט!
|
|
מזל טוב אחי [:
|
|
In this time are we loving"|
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
"It’s now or never
|
תומר
חחח תודה אנשיםאני מתרגש
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
בבבבבבבבננננננננננייייייייייייייי !!!!!!!!!
בנג'מיןןןןןןןןןןןןןןןןן
ברזובסקייייייייייייייייי
ברזאוסקיייייייייייייי
בנג'מין סלאם !!
#24
מזל טוב גבררר =]]]
תודה על ההקדשה אחי אוהב אותך ...
מה קורה אחיייייייי
וואי שנים לא ראיתי אותך :]
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה