נו ... לקחתי אותך או לא ? יא אפס .. אל תבוא לפה בפוזה .. למה עכשיו יצאת אפססס
|
|
MiCrO
|
|
In this time are we loving"|
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
"It’s now or never
|
תומר
השני
מיקרו תותח אחי
למרות שגם עומר טוב אבל רמקול בשקל
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
Micro אחי פעם הבאה תקליט בסטריאו ולא מונושומעים את המילים רק בשמאל
חחחחחחחח ראינו במפגש מי לוקח
חח איך כל ראפ של מיקרו התחיל? "טוב אחי"
תאכלס עומר לוקח אותך בפריסטייל לייב...
אתה כותב את כל המילים מראש :/
נערך לאחרונה על ידי ArMaGeDDoN; 11-03-2007 בשעה 04:41.
אין לעומר הצבעה אחת
משפיל
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
Micro, תעשה הגהה לפניי שאתה מגיש את השיר.
והשני השני חזק ביותר!!
נערך לאחרונה על ידי ass-kicker; 11-03-2007 בשעה 16:09.
אני בכלל לא אוהב ראפ אבל השני =\
השני
וואי אני מה זה לא אוהבת שמערבים ת'הורים בדברים האלה
הוא מזיין אותה היא מזיינת אותו היא גונחת הוא עושה לה ככה
סעמק זאת משפחה !!![]()
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F