אני עובד פה ושם ב6 ימים 1250 שקל שזה סבבה
|
|
פרוטקציות מאבא שלי
אני בפרוטקציה חברים שלי אחד סידר לכולם באיזה פארק מים חדש בחיפה יענו 4 ילדים אי אפשר כמעט בךי פרוטקציות
יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני
אני גם עובד בגינון מהעירייה..
תשאל את ההורים שלך, את הדודים שלך, אל תתבייש.
אבא שלי מצא לי עבודה בירקנייה גדולה...
הוא דיבר עם הבעלים והוא אמר לי שאני יהיה שם מחר בשעה 8/9...
אני מחולון אחי ואני עובד