שיפוט כ"כ גרוע לא ראיתי שנים...בני זונות פרו ספרדים השופטים האלה
טוב לא היה הרבה שיכולנו לעשות..אישית היו צריכים להעלות אותי הייתי דופק לפאו הזה פצצה למוח ככה עד שאני מנטרל אותו ויוצא בעברה חמישית..אי אפשר נגד הארוך הבן זונה הזה
שיפוט כ"כ גרוע לא ראיתי שנים...בני זונות פרו ספרדים השופטים האלה
טוב לא היה הרבה שיכולנו לעשות..אישית היו צריכים להעלות אותי הייתי דופק לפאו הזה פצצה למוח ככה עד שאני מנטרל אותו ויוצא בעברה חמישית..אי אפשר נגד הארוך הבן זונה הזה
|
|
בעע חבל שהפסדנו אבל תאמת ספרד הייתה יותר טובה והגיע לה לנצח לדעתי...