קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-09-2009, 01:07
  2. [דיון] ישראל -אוקראינה
    על ידי SWISHY בפורום כדורסל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2007, 15:55
  3. [דיון] ישראל שוקלת לספק לפתח ציוד צבאי
    על ידי Bar בפורום פוליטיקה וחדשות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-06-2007, 00:26
  4. [דיון] "ישראל 'תיעקר' אם תפעל נגד לבנון"
    על ידי Bar בפורום פוליטיקה וחדשות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-05-2007, 18:02
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-04-2007, 17:21
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 18 מתוך 18

[דיון] ישראל-ספרד - עמוד 2

  1. #16
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שיפוט כ"כ גרוע לא ראיתי שנים...בני זונות פרו ספרדים השופטים האלה
    טוב לא היה הרבה שיכולנו לעשות..אישית היו צריכים להעלות אותי הייתי דופק לפאו הזה פצצה למוח ככה עד שאני מנטרל אותו ויוצא בעברה חמישית..אי אפשר נגד הארוך הבן זונה הזה

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1o1x צפיה בהודעה
    שיפוט כ"כ גרוע לא ראיתי שנים...בני זונות פרו ספרדים השופטים האלה
    טוב לא היה הרבה שיכולנו לעשות..אישית היו צריכים להעלות אותי הייתי דופק לפאו הזה פצצה למוח ככה עד שאני מנטרל אותו ויוצא בעברה חמישית..אי אפשר נגד הארוך הבן זונה הזה
    לא הפסדנו בגלל שיפוט.. ספרד הייתה הרבה יותר טובה בעיקר ברבע האחרון..
    קלענו בו רק 5 נקודות, וב2 הדקות האחרונות..
    ההבדל היה שבמחצית השנייה הם התחילו להפגיז שלשות לא כמו בראשונה ששם הם החמיצו מלא..

  4. #18
    משתמש כבוד האוואטר של Dor
    שם פרטי
    Dor
    תאריך הצטרפות
    01/2007
    גיל
    34
    הודעות
    9,671
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בעע חבל שהפסדנו אבל תאמת ספרד הייתה יותר טובה והגיע לה לנצח לדעתי...
    http://i186.photobucket.com/albums/x...i360hai/AM.jpg
    - כל מה שזול תמיד יקר בסוף -




+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,918 | הודעות: 8,213,511 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect