זה שמעלי
=\
זה שמעלי
=\
Keep the blue side up.i
|
|
בונא אורצ'ו שתהיה בריא...
אתה הילד הכי משועמם באטרף אני אומר לךךךך
אני חולק עם השיעמום שלו..
תודה לשי 360 על החתימה =)
האמת שגם הרצל רצה..
אבל הוא מת =\
עזבו אתם ילדים מסכנים כל מי שפה אומר שאני החסר חיים שיתסכל על עצמו ויגיד מתי פעם אחרונה הוא יצא מהבית עם חברים
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
כולה הביא שיחה עם חבר מה חסר חיים מה
קיצר מה אתם נובחים חחחחחח מי רואה אותכם ביכלל... אורצ'ו מה אתה שם פחחחח שיקפצו כולם!!
תודה לשי 360 על החתימה =)
האמת שגם הרצל רצה..
אבל הוא מת =\
חחחח....
לא מצאתם על מה לדברר....
חחחחחח הומואים??... חעחעחעחעחחעחע אחי אתה מצחיק אתה תאמין לי...
תודה לשי 360 על החתימה =)
האמת שגם הרצל רצה..
אבל הוא מת =\