קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חחח שיחה עם חבר חחחחחחח
    על ידי aFiK בפורום דיבורים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 15-10-2008, 21:00
  2. מה קורה חבר'ה? זוכרים אותי? :)
    על ידי Russian_Vodka בפורום דיבורים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 02-08-2007, 20:54
  3. חח שתי בדיחות על חבר שלי הרגו אותי חחחחח
    על ידי ItayTheMan בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 20-11-2006, 17:08
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-09-2006, 14:24
  5. חחחחח חבר שלי הרג אותי היום מה הוא עשה...
    על ידי dave100 בפורום דיבורים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2006, 19:17
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 50

חהחה שיחה עם חבר די דפוק אותי הצחיק - עמוד 2

  1. #16
    משתמש ותיק האוואטר של Nestle
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    8,022
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה שמעלי
    =\

    Keep the blue side up.i

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    הודעות
    6,025
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    בונא אורצ'ו שתהיה בריא...
    אתה הילד הכי משועמם באטרף אני אומר לךךךך

  4. #18
    משתמש מכור
    שם פרטי
    עבדול
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    1,132
    לייקים
    0
    נקודות
    404
    משפט מחץ
    עדיף למות מאשר לפחד מהמוות!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני חולק עם השיעמום שלו..


    תודה לשי 360 על החתימה =)


    האמת שגם הרצל רצה..
    אבל הוא מת =\

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של Nethaniel
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    3,986
    לייקים
    0
    נקודות
    1,088
    משפט מחץ
    I Was Born Ready, Mother Fucker
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AnthRax צפיה בהודעה
    אקים ישראל - אגודה לאומית לקימום מפגרים בישראל.
    אקים היא עמותהללא כוונות רווח שנוסדה בשנת 1951 על ידי קבוצתהורים לאנשים עם פיגור שכלי, ומתנדבים מבין בעלי המקצוע שעסקו בתחום.
    בין השאר, אקים מהווה גוף תומך, מייעץ ומלווה הן לאנשים עם פיגור והן לבני משפחותיהם. יוזמת חוקים ותקנות לשמירה על זכויותיהם של אנשים עם פיגור שכלי ומבקרת את אכיפתם, כולל דאגה למינוי אפוטרופסים שישמרו על האינטרסים של אנשים עם פיגור, הן אפוטרופסים מבין בני המשפחה והן אפוטרופסים חיצוניים.
    דרך הפעולה של אקים היא על ידי וועדי הורים, סניפים, ומחלקות במרכז העמותה כמו המחלקה לעבודה סוציאלית.
    ++++++++++++++++++++++11111

    זה פשוט לא מצחיק :/

    אדם מטומטם עם חברים מטומטמים


  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של orcho
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    13,127
    לייקים
    23
    נקודות
    18,700
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עזבו אתם ילדים מסכנים כל מי שפה אומר שאני החסר חיים שיתסכל על עצמו ויגיד מתי פעם אחרונה הוא יצא מהבית עם חברים


    [18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
    [18:15:27] <@FLASH> ‏לא אחי אני מכוער‏

  7. #21
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    גיל
    35
    הודעות
    11,086
    לייקים
    5
    נקודות
    582

    ברירת מחדל

    כולה הביא שיחה עם חבר מה חסר חיים מה

  8. #22
    משתמש מכור האוואטר של AnthRax
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    35
    הודעות
    1,976
    לייקים
    12
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    מה הדבר הכי חכם שיצא מפה של אישה?-הזין של אינשטיין.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי orcho צפיה בהודעה
    עזבו אתם ילדים מסכנים כל מי שפה אומר שאני החסר חיים שיתסכל על עצמו ויגיד מתי פעם אחרונה הוא יצא מהבית עם חברים
    אתה מגדל שניצלים בתחת ואנחנו המסכנים..
    שב בצד, שיחות כאלה תשמור לעצמך

    אם אתה מחשיב את זה ל"מצחיק"..תהיה בריא.

    פעילות: 96%..מי אתה שתקרא לנו חסרי חיים
    נערך לאחרונה על ידי AnthRax; 05-10-2007 בשעה 15:18.

  9. #23
    משתמש כבוד האוואטר של Nethaniel
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    3,986
    לייקים
    0
    נקודות
    1,088
    משפט מחץ
    I Was Born Ready, Mother Fucker
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי orcho צפיה בהודעה
    עזבו אתם ילדים מסכנים כל מי שפה אומר שאני החסר חיים שיתסכל על עצמו ויגיד מתי פעם אחרונה הוא יצא מהבית עם חברים

    אתמול :/

    אתה זה שכל היום על המירק והמחשב


  10. #24
    משתמש מכור
    שם פרטי
    עבדול
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    1,132
    לייקים
    0
    נקודות
    404
    משפט מחץ
    עדיף למות מאשר לפחד מהמוות!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קיצר מה אתם נובחים חחחחחח מי רואה אותכם ביכלל... אורצ'ו מה אתה שם פחחחח שיקפצו כולם!!


    תודה לשי 360 על החתימה =)


    האמת שגם הרצל רצה..
    אבל הוא מת =\

  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של orcho
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    13,127
    לייקים
    23
    נקודות
    18,700
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nethaniel צפיה בהודעה
    אתמול :/

    אתה זה שכל היום על המירק והמחשב
    מוזר שאני במירק גם אתה איכשו שם

    וזה שהמירק דולק לא אומר שאני שם תיודע


    [18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
    [18:15:27] <@FLASH> ‏לא אחי אני מכוער‏

  12. #26
    משתמשת באימונים האוואטר של --YaeL--
    שם פרטי
    יעל
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    731
    לייקים
    0
    נקודות
    1,960
    משפט מחץ
    אם תסתכל על הצמרת ייפול עליך קקה של יונים =]
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חחחחח אהבתיי :]
    Always Happy

  13. #27
    משתמש מתקדם האוואטר של HaimRespect
    שם פרטי
    חיים
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    677
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "מי שרוצה כבוד לא מבקש כבוד"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחח....
    לא מצאתם על מה לדברר....

  14. #28
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    351
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    מה מצחיק בזה יא הומואים

  15. #29
    משתמש מכור
    שם פרטי
    עבדול
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    1,132
    לייקים
    0
    נקודות
    404
    משפט מחץ
    עדיף למות מאשר לפחד מהמוות!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחח הומואים??... חעחעחעחעחחעחע אחי אתה מצחיק אתה תאמין לי...


    תודה לשי 360 על החתימה =)


    האמת שגם הרצל רצה..
    אבל הוא מת =\

  16. #30

    ברירת מחדל

    חחח

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:53.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,536 | הודעות: 8,215,130 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect