בונים על עוד יום זיכרון?
בונים על עוד יום זיכרון?
|
|
פשש אבל זה היה אמור להיות לפני חודשיים ככה אמרו בחדשות
אל תפרסם יותר בחתימה.
אז מה אפשר לחשוב מישהו היה שם לב?
יש בדיחה כזאת, שאולמרט מגיע לכיתה של ילדים בני 10-11, כיתה ד', שואל אותם "מי יודע מה זה טרגדיה?" אומר לו אחד "טרגדיה זה אוטובוס שסוטה מהנתיב ומתהפך" אומר לו "לא, זה לא טרגדיה, זה אסון קטן, מי ידע מה זה טרגדיה?" אומר לו אחד אחר "טרגדיה זה כשיש פיגוע המוני בקניון עזריאלי עם עשרות פצועים." אומר לו אולמרט "לא, זה סאון גדול, מי יודע מה זה טרגדיה?" אומר לו איזה ילד "טרגדיה זה כשמטוס מתפוצץ ללא ניצולים ורוה"מ היה בתוכו." אומר לו אולמרט "יפה! מי יודע למה זה טרגדיה?" עונה לו "כי זה לא אסון קטן, וזה לא אסון גדול!!!"
חחחחחחחחחחחחחחח... בוא'נה, אני אומר לך שגם אם זה היה מתבצע לא היו בונים על יום זיכרון... תאר לעצמך את זה... "איפה ישנם, עוד מפגרים, כמו האידיוט ההוא, אשר הרס את החיים במלחמות, איפה ישנם, עוד מפגרים, כמו הדביל ההוא, אשר הרג במו ידו, משפחות שלמות." חחחחחחחחח...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!