קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-04-2011, 15:20
  2. [כתבה]חדש :ניסיון התנקשות בחייל של עמיר מולנר
    על ידי .Or. בפורום פוליטיקה וחדשות
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-09-2009, 13:56
  3. ניסיון לחיקוי של Z1KIT
    על ידי Mr.OReN בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2005, 14:42
  4. אמממ ניסיון לניק 100%
    על ידי Mr.OReN בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-11-2005, 18:25
  5. מבקש חתימה.... ניסיון אחרון
    על ידי K~C בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-10-2005, 02:14
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 19 מתוך 19

ניסיון התנקשות באולמרט - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גל
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    82
    לייקים
    0
    נקודות
    70
    משפט מחץ
    שתקו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בונים על עוד יום זיכרון?

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש מכור
    שם פרטי
    קובי
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    1,665
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    הנשרים לא מתעסקים עם הזבובים מי שרוצה לדעת תמשמעות בפר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשש אבל זה היה אמור להיות לפני חודשיים ככה אמרו בחדשות
    אל תפרסם יותר בחתימה.

  4. #18
    Yotam
    אורח

    ברירת מחדל

    אז מה אפשר לחשוב מישהו היה שם לב?

  5. #19
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי TrashTalk צפיה בהודעה
    חבל..
    זה היתה טרגדיה.
    אם הוא היה מת..
    יש בדיחה כזאת, שאולמרט מגיע לכיתה של ילדים בני 10-11, כיתה ד', שואל אותם "מי יודע מה זה טרגדיה?" אומר לו אחד "טרגדיה זה אוטובוס שסוטה מהנתיב ומתהפך" אומר לו "לא, זה לא טרגדיה, זה אסון קטן, מי ידע מה זה טרגדיה?" אומר לו אחד אחר "טרגדיה זה כשיש פיגוע המוני בקניון עזריאלי עם עשרות פצועים." אומר לו אולמרט "לא, זה סאון גדול, מי יודע מה זה טרגדיה?" אומר לו איזה ילד "טרגדיה זה כשמטוס מתפוצץ ללא ניצולים ורוה"מ היה בתוכו." אומר לו אולמרט "יפה! מי יודע למה זה טרגדיה?" עונה לו "כי זה לא אסון קטן, וזה לא אסון גדול!!!"


    חחחחחחחחחחחחחחח... בוא'נה, אני אומר לך שגם אם זה היה מתבצע לא היו בונים על יום זיכרון... תאר לעצמך את זה... "איפה ישנם, עוד מפגרים, כמו האידיוט ההוא, אשר הרס את החיים במלחמות, איפה ישנם, עוד מפגרים, כמו הדביל ההוא, אשר הרג במו ידו, משפחות שלמות." חחחחחחחחח...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:45.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,364 | הודעות: 8,214,958 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect