איפה סניייקרס : \
הכי אוהב סניקרס
מארס
טוויקס
אצבעות\בואנו קינדר
מקופלת
טעמי
כיףכף
פסק זמן רגיל \ עבה \ כדורסל
קליק
טובלרון
אחר
איפה סניייקרס : \
הכי אוהב סניקרס
משתמש\ת יקרים, חתימך נערכה מאחר ששעמם לנו
ו.. אין מה לעשות כ"כ בשביתה אז אנחנו מורידים חתימות, אנא עיינ\י בחוקי החתימות,
בתודה מראש, צוות ההנהלה המשועממת.
^ :] קרדיט לי
|
|
אני אוהב הכל!
See a person like me smoke weed till i hallucinate
הכל הכל הכל![]()
הכי טעים זה קליק ואחריו קינדר בוואנו![]()
היי אני חן מרמת גן בת 16
בת! בת! בת! אז מי שקורא לי "אחי" מקבל בוקס..חח
i explanation point
i explanation point
חחחחחחחחחחח
קינדר בוונו!!!
מארס...
וואיייי
עכשיו באלי אחד....
כל הפה שלי רוק מזה כרגע XD
ואין לי בבית ><
קינדר בוואנו ופסק זמן- גם דליס זה טעים......
הכל טוב.....
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
מארס סניקרס קינדר
באונטי
כל ה-Psd שלי להורדה למי שרוצה ללמוד ולהשתפר
(מומלץ!)
http://rapidshare.com/files/71312018...t_Document. txt
בברכה,עמית
My Gallery
קינדר שולטטטטט,
אני אוהב לפרק את הקרם מהוופל : ]
אין איכות בארץ... אז קינדר בואנו, טעמי ואגוזי..
אבל הכי טובים זה: Ritter Sport, Mars, Milkiway, Lion, כל הסוגים של Milka, וזהו ממה שאני זוכר..
כל כמה זמן אבא שלי נוסע לחול מהעבודה ומביא מיליוני שוקולדים.. מכל מיני סוגים.. ואני יכול לחיות על זה!! אני חולה שוקולד..
ManUtdGlory Glory Man United!Viva Tevez!