מזל טוב אחי,יומולדת שמח
איזה באסה לא הייתי מחובר באותו הזמן חחח
|
|
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!
מזל טוב
מזל טוב אחויה..
The Pod
מזל"ט
היי אני חן מרמת גן בת 16
בת! בת! בת! אז מי שקורא לי "אחי" מקבל בוקס..חח
i explanation point
i explanation point
חחחחחחחחחחח
מזל"ט![]()
מזל טוב אחי כל הכבוד תמשיך ככה
מזל"ט גבר
ותודה על ההקדשה... (ניראה לי... חחח)
".It always seems Impossible until it's done"