לילה טוב רבותי![]()
לילה טוב רבותי![]()
|
|
ערב טוב
כמה פעמים אני צריך להגיד לפתוח ב10? :|
כמה יבש.
פיי. כבר כואב הראש מרוב יובש.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazup ?
Keep the blue side up.i
מי רואה טלוויזיה עכשיו?
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
lama ma yesh ?
Keep the blue side up.i
לא אני.
סתם , משעמם אני רואה 24 סתם משעמם..
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
לילה טוב לכולם!
layla ahi
Keep the blue side up.i
מה נשמע אנשים?..
משעמם טילים!
מה עושים?
ראיתי סרט "עדות שבורה", כי לא היה לי זין לצאת עם חברים, אחלה סרט.
לילה טוב לכולם
אללה בלאגןןן
עוד חצי שעה אורלנדו-דטרויט
יאללה האוורד D: