נכתב במקור על ידי Yotam שלחת לי 2 תמונות. אחת ערוכה באופן גרוע עם צייר. השנייה היא עם שני כתובות שונות. תגיד לי כול מה שאתה צריך ואתה מקבל אפילו תשאל אותו איך ניראה אתר שהוא עשה לי ?
שמע , אני אמרתי לך כבר את מה שיש לי להגיד. זה אתר ולא פורטל. למה אתה חושב שזה פורטל?
נכתב במקור על ידי SabaJepeto שמע , אני אמרתי לך כבר את מה שיש לי להגיד. זה אתר ולא פורטל. למה אתה חושב שזה פורטל? כי היה כתוב שמה פרוכים הבאים לפורטל החדש שלכם ואת כול מי שאלתי אמר לי שזה פורטל!!!!
את מי שאלת? ואחי , אני שאלתי גם אנשים ואמרו לי שזה אתר.
נכתב במקור על ידי SabaJepeto את מי שאלת? ואחי , אני שאלתי גם אנשים ואמרו לי שזה אתר. טוב לא משנה לא אכפת לי מהנקודות רק אני רוצה שתגיד לי בקנות זה היה אתר או פורטל ומיצדי שינעלו!!
אתר.
נעול.
חוקי הפורום