שלוק אחד וכל הקולה נגמר![]()
|
|
זה לא יקרר את האוכל, השתייה נמצאת למטה וזה יקרר רק את החלק שבה הוא נוגע בכוס, זה מופרד
איזה שטויות תאמינו לי....כמה מקום זה כבר תופס על השולחן
לא שווה אין הרבה שתיה
בעוד 50 שנה יהיה מצב קשה. לא תיהיה אינטראקציה בין אנשים
נערך לאחרונה על ידי בני =\; 18-02-2008 בשעה 23:22.
נחמד לא יותר יש לזה אולי קצת יתרונות והרבה חיסרונות
אין מקום לאוכל בכלל=\ רעיון טיפשי
ומה הקשר אתר פורנו אתה מצחיק כאילו??.