|
|
ריאל לוקחים בזחילה!!! תהנה אח שלי!!!
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
יאללה טיסה נעימה...[לאן אתה טס?]
כמה עובדות עליך:
1.אתה מסתכל על התגובה שלי
3.אתה לא שם לב שאין 2
4.אתה גולש בפורום i-atraf
5.אתה עכשו בודק את זה
6.אתה רואה שאין לי חתימה.
7.אתה נמצא בנושא שמעניין אותך.
8.אם אתה קורא את מה שרשום זה אומר שזה מעניין אותך!
9.אתה יודע לקרוא את השפה המדוברת ב-יSראL
המשך גלישה מהנה ונעימה בפורום i-atraf!
חח תהנה D:
תהנה
תהנה! (:
מקווה שתטוס כל הדרך לראות את רעל מפסידה ושהיא מציגה חרא של יכולת גם במציאות ולא רק בטלויזיה
תהנה גבר
כיייף אש אחי :]
אללה ריאל