רישיון לעשייה ביד![]()
|
|
מזל טוב
לומד עכשיו על משאית
קטנוע, יותר נכון אופנוע
רישיון נהיגה על רכב פרטי.. עוד 80 יום למלווה XD
חיחי מזל טוב.
לי יש כבר חודשיים וחצי [ויותר..]
קיצקץ ב-05 לחודש הבא [06]
נגמר לי המלווה
ויום אחר כך אני הולך לים
מקווה לא להיתקע באיזה עמוד או משו
אופנע.......................................
נערך לאחרונה על ידי asiman; 26-05-2008 בשעה 16:36.