בתוך הכיס הפנימי בבלייזר של סבא שלי {סיגריות}
|
|
יש לי מגירה מלאה בקופסאות ריקות שאמרתי להורים שלי שאני "אוסף" סיגריות...
ואז פשוט יש לי שם איזה 30 קופסאות ריקות...אני שם אחת מלאה בפנים והם לא שמים לב![]()
אני כבר לא מחביא, אבל פעם הייתי שם בתוך הארון של האמבטיה סיגריות, וודקה יש לי אוסף בקבוקים ממש גדול אז הייתי מכניס בקבוק אף אחד לא היה קולט, ונרגילה תמיד ההורים שלי ידעו.
אין לי איפו להחביא בחדר אז אני מחביא מחוץ לבית - בחדר מדרגות מאחורי הדלת קומה מתחתיי...(סיגריות)
נשמע קצת יותר מידי אבל אין לי בררה - אח שלי יודע שאני מעשן אבל עדיין אין לו הוחכות והוא כל הזמן מחפש...