כן.
כן.
|
|
זונותתת מנצסטר האלההה
ישבנו אצל חבר היה צחוקים רצח
Dj BaRaK Cohen
of the world
כן
צלסי היו יותר טובים
כן
מה זה חיים כשאני פתחתי סקר בדיוק כזה העברת לכדורגל אבל את זה לא??!!!
מה זאת השטות הזאת??
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
כה, הייתי בטיול שנתי והביאו לנו מסך גדול שנראה
ואיזה כיף, יונייטד זכתה![]()
לא ראיתי
Oreta awai tsubasaKimi wa sukoshiAosugiru sora ni tsukareta dake saMou dareka no tame ja nakuteJibun no tame ni waratte ii yo♪♫♪♫♪
ראיתי עד השנייה האחרונה.
אלנקה האפס הזה, כנ"ל לגבי טרי.
אכן כן , אם גרנט לא היה בצ'לסי הייתי אומר מנצ'סטר אבל כזה ריחמתי אליו ורציתי שאברהם וצ'לסי שלו יזכו למה זה כבוד למדית ישראל ליגת אלופות וזה מאחל לו ששנה הבאה הוא יקח לא משנה עם איזה קבוצההוא יהיה .
לא...
הייתי בטיול שנתי אבל אמרו לי תוצאות![]()
נערך לאחרונה על ידי omerZ; 24-05-2008 בשעה 18:29.
* לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *
אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212
אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090