פינלנדיה 4 על בקבוק באד אפל ובירה
היה מטורף
פינלנדיה 4 על בקבוק באד אפל ובירה
היה מטורף
יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני
|
|
חבר שלי הכין לנו צוחיטו;(מי שלא מכיר זה פשוט טקילה עם לימונים ונענע)אחד הטובייייייייםםםם עולה איזה 50 שקל לזוג כולל הכל..קונים טקילה לא איכותית באיזה 30 שקל..ווואיי זה היה טוב לאללללללההה ואחרי זה שקצת עבר הראש מהמוחיטו אמרתי..אני חיייב לשתות עוד קצת..שתיתי עוד חצי בירה ו2 שוטים אבסולוט ראספברי מחברים שהשאירו דפקתי את הראש מחדש..אין יותר טוב מזה למרות שהראספברי מגעיל כמו לשתות כזה סירופ לגרון..אבל לא הרגשתי כי הייתי כבר קצת מסובב..וואי איזה ל"ג בעומר היה!!!!