טוב דבר ראשון זה המתכון שליי מפורום TOLUZ אני SH111 מעסל זה טבק לנרגילה
עכשיו אני ניסיתי את זה בלי דילול אהבתי עכשיו יש משהו אחר אתם יכולים להשים בכד רק רדבולל
ואת המעסל תרתיבו בוודקה מה שבא לכם