שתיתי...לא הכי אהבתי...
יש לזה טעם מתוק יותר אבל לא השתלב לי...
תזמין מנדי
זאת בת דודה של שנדי...
שתיתי...לא הכי אהבתי...
יש לזה טעם מתוק יותר אבל לא השתלב לי...
תזמין מנדי
זאת בת דודה של שנדי...
|
|
טעמתי את זה יום שישי שעבר
לא משהו לקחתי בירה רגילה .. הכי טוב טעמין לי
Dj BaRaK Cohen
זה טעים רק בבית אחי לא בפאב
אל תעשה לעצמך פדיחות ותזמין את זה שלא יתחיל איתך הברמן
חח
חח, במקומות ציבוריים אל תשתה את זה
אבל עם חברים למה לא?
אחד הדברים הטעימים, ים זמן לא שתיתי
ואני כן אוהב בירה.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
דוגרי אל תזמין את זה בבר, עם חברים בכייף =]
דווקא יש לה אחלה טעם..
The Pod
טעיםם מה הקשר כוסית אהההה?!?!
מההה?!?!!
בס"ד
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד!!!:דירוג::דירוג::דירוג:
בירה רגילה הרבה יותר טעים עזוב אותך
חחחח אתם שותים את זה עם הדובדבן בפנים ?