לא איבדתי S:
אבל יצא לי לדפוק מצלמה שעולה 2000 ש"ח
אבל תיקנו אותה הכל בסדר לא לדאוג... XD
לא איבדתי S:
אבל יצא לי לדפוק מצלמה שעולה 2000 ש"ח
אבל תיקנו אותה הכל בסדר לא לדאוג... XD
|
|
רק בגיל 6 איבדתי 100 שקל :/
לא ממש עיבדתי דברים בל ניכנסתי לים עם פלאפון אבל זה היה סבבה אחרי זה החליפו לי לאחד חדש בחינם
פלאפון ענתיקה משנת טרפפו...גנבו לי אבל הגנבים היו נחמדים..זה היה בתוך נעל בימית 200 והגנבים גנבו לי ת'פלא וכסף אבל השאירו לי בדיוק 11 שקל לנסיעות הבייתה(בטח הבנות שישבו לידינו אמרנו להם כמה זה נסיעות)
אממ איבדתי כוסע יפה של נייק שעלה לי 150 ש"ח
חדש כוסון אסון משהו בןבןבןבן זון.
איבדתי פאלאפון, מוטורולה V3 ורק כשיצא הוא היה יקר..
קרדיט ל- <HEN>
את הפלאפון ...
גם אני וי 3!!!!!!!!!!!!!!!!
נערך לאחרונה על ידי SoL; 15-08-2008 בשעה 12:50.
שטר של 50 שקל? לא'דע לא מאבד דדברים...
:X