קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [סקר] מה הדבר הכי יקר שאבדתם ?
    על ידי Maor בפורום סקרים
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 03-02-2009, 22:10
  2. [סקר]מה הדבר הכי יקר שקניתם בכסף שלכם?
    על ידי michael00 בפורום סקרים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 31-08-2008, 16:25
  3. [סקר]מה הדבר הכי מגעיל שאכלתם ?
    על ידי FoXRiveR בפורום סקרים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 06-05-2008, 17:24
  4. [דיון]מה הדבר הכי יקר שקניתם
    על ידי -David- בפורום Maple Story
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 16-04-2008, 11:11
  5. [סקר] מה הדבר הכי מפדח שקרה לכם?
    על ידי -8aN- בפורום סקרים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-11-2007, 15:47
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 45

[סקר] מה הדבר הכי יקר שאבדתם ? - עמוד 2

  1. #16

    ברירת מחדל

    לא איבדתי S:
    אבל יצא לי לדפוק מצלמה שעולה 2000 ש"ח
    אבל תיקנו אותה הכל בסדר לא לדאוג... XD

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    גבר גבר האוואטר של amitTTT
    שם פרטי
    עמית
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    הודעות
    4,233
    לייקים
    8
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בנים הם כמו דגל ישראל רואים כחול עושים לבן
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מירס
    i880

    יום אחרי שקניתי



  4. #18
    משתמש "כבוד" האוואטר של פרסי קלאסי
    שם פרטי
    שאולי
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    7,384
    לייקים
    306
    נקודות
    373

    ברירת מחדל

    שטר של 50 שקל

  5. #19
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    גיל
    34
    הודעות
    1,414
    לייקים
    0
    נקודות
    22
    משפט מחץ
    מי שלא אוהב אותך שלא ימות! שיחיה ויסבול :)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רק בגיל 6 איבדתי 100 שקל :/

  6. #20
    משתמש משקיע האוואטר של Mr Hardal
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    4,221
    לייקים
    179
    נקודות
    729
    משפט מחץ
    קשה יש רק בסודוקו - וגם אותו פותרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא מאבד חפצים, אבל אני הייתי מאבד הרבה כסף
    היום כבר למדתי לשמור על זה סוף טוב הכל טוב
    ציטוט נכתב במקור על ידי Youngik צפיה בהודעה
    חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי

  7. #21
    משתמש משקיע האוואטר של J0k3R
    שם פרטי
    טאי
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    2,270
    לייקים
    0
    נקודות
    630
    משפט מחץ
    החרשנות אף פעם לא משתלמת... אוקיי היא כן
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פעם איבדתי חולצה

    ץץץץ..........ץקרדיט לGenetix התותח על החתימה למעלה^^
    ץץץץץץץץץץץץץץץץץתתתץץולי ועל הסמלון למטהVV
    תתתתתתתתתתץץ>>


  8. #22
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    1,378
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מפתח לבית שלי [החלפתי מנעל]חחחחח

  9. #23

    ברירת מחדל

    כרטיס אשראי ?






  10. #24
    משתמש מכור
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    1,137
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בשביל להתרגש תשחק באש
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא ממש עיבדתי דברים בל ניכנסתי לים עם פלאפון אבל זה היה סבבה אחרי זה החליפו לי לאחד חדש בחינם

  11. #25
    מורחקים
    שם פרטי
    אוהד
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    526
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "השפיות היא הגבול של הדמיון"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פלאפון ענתיקה משנת טרפפו...גנבו לי אבל הגנבים היו נחמדים..זה היה בתוך נעל בימית 200 והגנבים גנבו לי ת'פלא וכסף אבל השאירו לי בדיוק 11 שקל לנסיעות הבייתה(בטח הבנות שישבו לידינו אמרנו להם כמה זה נסיעות)

  12. #26
    משתמש משקיע האוואטר של Avi1000R
    שם פרטי
    AVI
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    3,784
    לייקים
    3
    נקודות
    652
    משפט מחץ
    תעשו חיים בחיים כי מהחיים בחיים לא יוצאים בחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פלאפון אבל מצאנו אותו...
    נערך לאחרונה על ידי Avi1000R; 15-08-2008 בשעה 12:41.


    =-O



  13. #27
    משתמש משקיע האוואטר של XВoy
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אממ איבדתי כוסע יפה של נייק שעלה לי 150 ש"ח
    חדש כוסון אסון משהו בןבןבןבן זון.



  14. #28
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יבגני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    הודעות
    193
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תיקח ללב, תיקח לריאות.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איבדתי פאלאפון, מוטורולה V3 ורק כשיצא הוא היה יקר..


    קרדיט ל- <HEN>

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של SoL
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    32
    הודעות
    9,050
    לייקים
    103
    נקודות
    100
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    את הפלאפון ...
    גם אני וי 3!!!!!!!!!!!!!!!!
    נערך לאחרונה על ידי SoL; 15-08-2008 בשעה 12:50.

  16. #30

    ברירת מחדל

    שטר של 50 שקל? לא'דע לא מאבד דדברים...
    :X



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:32.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,585 | הודעות: 8,215,179 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect