|
|
ניסיתי גם את של יאסיף והוא שווה בערכו לזה של עבד..
הטסט האמיתי עם הטבק הוא אך ורק על ידי גחלי מנגל לוהטים! לא הגחלים הכימיים.
ואני פה ושם, אתה בכלל לא נמצא באייסי.
Puta los ches!
![]()
וואלה טבק אבטיח משוק הכרמל היה אחד הטובים, אבל אי אפשר כל פעם ליסוע לשם אז מסתפק בקנוי.
קנינו היום מכפר יסיף טבק סוכריות במשקל...
ננסה היום בערב :]
אלכס לך למשתלה ליד תרשיחא
טבק במשקל לימון נענע משהו לא יודע חח
משו בן זונה
Savage 2
לא אכפת לי לעשן מלון\מנגו\אפרסק\אבטיח\תפוח\מנטה\ וכל אלה.. בתאכלס כולם אותו טעם כמעט ;]
נערך לאחרונה על ידי orenoren12; 06-09-2008 בשעה 18:05.
בס"ד
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד!!!:דירוג::דירוג::דירוג: