FIFA יותר מציאותי וכנ" לגבי הדמויות , הבעיה של הפרו זה הריצה של השחקנים והגודל , אבל אני אוהב לשחק פיפא במחשב וPES בסוני![]()
Pro evolution Soccer
FIFA
שניהם טובים באותה צורה
FIFA יותר מציאותי וכנ" לגבי הדמויות , הבעיה של הפרו זה הריצה של השחקנים והגודל , אבל אני אוהב לשחק פיפא במחשב וPES בסוני![]()
|
|
PES אני יסביר למה... יש לי את שתיהם לסוני 3 וגם למחשב ובשתיהם PES הרבה יותר כיף!! כל החברים שלי שיחקו אצלי אמרו לי PES הרבה יותר כיף ואמרו לי תחליף דיסק מ- FIFA ל-PES
השופט בPES מוציא אדום על אפצ'י בFIFA השיפוטט הרבה יותר טוב ויש הרבה יותר אפשרויות.
למרות שמבאס רצח שאי אפשר פחות ב2008 לשחק עם הקבוצה של המנג'ר
אבל המנג'ר בפיפא הרבה יותר טוב
http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg
Both,Duh?
fifa
מעצב גראפי לכל מטרה.
ואי כמה זיוני שכל
דבר ראשון, לסוני , אין משחק יותר טוב מPES חח פאדיחה להזכיר תמילה פיפא
הפיפא רצים כמו רובוטים המשחק מושקע יותר בתפריטים ובחארטות - אבל בתכלס מבחינת משחק
הכל מהכל יותר מציאותי,
PES יותר טוב בשניהם.
בסוני אין מה לדבר בכלל, וגם במחשב
אין על pes
מי שלא מבין בכדורגל אוהב את fifa הילדותי
pes זה משחק לגברים ולמבינים!!!
PES זה הכיף וההנאה ומשחק חלק ומושלם
FIFA זה כל העדכניות וחולצות הנכונות ומעודכנות אבל גם כיף וזה
אני הולך על PES
מר קנדי WWA
הופעות:
נצחונות:
הפסדים:
תיקו:
הישגים:
(אוסטין)
אלוף זוגות עם גולדברג
(קנדי)
FIFA חיי את המשחק, המגן מוציא את האוט למשל להבדיל מPES שזה תלוי המיקום של האוט..
שאתה מסתכל על משחק בפיפא זה נראה יותר משחק אמיתי..
PES יותר כיף לשחק נגד חברים וכל זה..
בקיצור שניהם טובים
לסוני pes
למחשב FIFA
pes יותר טוב לדעתי בגלל ה"להפוך לאגדה" שזה אחד הסוסים עושה שחקן ולאט לאט משתפר ועובר בין קבוצות לא כמו בפיפא שאתה בוחר באיזה קבוצה להיות ומשחק כל המשחק...
PES
שווה לנסות! ^^^
rotem55 לשעבר.
פתגם חכם אומר:אף פעם אל תתווכח עם אידיוט. הוא רק יגרור
אותך לרמה שלו, ואז ינצח אתך בזכות הניסיון .