קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] מה "שווה" יותר FIFA tu PES
    על ידי OutSliDeR בפורום משחקי ספורט כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-11-2010, 16:49
  2. [סקר] מה אתם מעדיפים? fifa או pes???
    על ידי -8aN- בפורום משחקים כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-12-2007, 19:30
  3. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 04-11-2007, 18:44
  4. סקר|איזה אירגון יותר טוב ומבדר בעינכם TNA/WWE?
    על ידי HellGuard בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-08-2007, 19:53
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-07-2007, 19:08

צפיה בתוצאות הסקר: FIFA או PES?

מדרגים
70. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • Pro evolution Soccer

    32 45.71%
  • FIFA

    25 35.71%
  • שניהם טובים באותה צורה

    13 18.57%
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 42

[סקר] מה טוב יותר , FIFA או PES? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש כבוד
    F.C Maccabi Haifa
    האוואטר של .Eliran.
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    20,879
    לייקים
    10
    נקודות
    16

    ברירת מחדל

    FIFA יותר מציאותי וכנ" לגבי הדמויות , הבעיה של הפרו זה הריצה של השחקנים והגודל , אבל אני אוהב לשחק פיפא במחשב וPES בסוני

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    PES

  4. #18

    ברירת מחדל

    PES אני יסביר למה... יש לי את שתיהם לסוני 3 וגם למחשב ובשתיהם PES הרבה יותר כיף!! כל החברים שלי שיחקו אצלי אמרו לי PES הרבה יותר כיף ואמרו לי תחליף דיסק מ- FIFA ל-PES

  5. #19
    משתמש כבוד
    Maccabi FaNtic-Aatraf Lover
    האוואטר של xSellize
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    6,161
    לייקים
    1035
    נקודות
    4,574
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    "ניצחון אוהב הכנה מוקדמת." "האמת נמדדת על פי התוצאות."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    השופט בPES מוציא אדום על אפצ'י בFIFA השיפוטט הרבה יותר טוב ויש הרבה יותר אפשרויות.
    למרות שמבאס רצח שאי אפשר פחות ב2008 לשחק עם הקבוצה של המנג'ר
    אבל המנג'ר בפיפא הרבה יותר טוב


    http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg

  6. #20
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    גיל
    18
    הודעות
    3,597
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אני לא גזען,אני שונא את כולכם אותו דבר.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Both,Duh?

  7. #21
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    82
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    PES הכי טוב לסוני

  8. #22
    משתמש ותיק האוואטר של Frenzy
    שם פרטי
    שפיץ
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    35
    הודעות
    7,822
    לייקים
    35
    נקודות
    1,483
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    fifa

    מעצב גראפי לכל מטרה.

  9. #23
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,902
    לייקים
    0
    נקודות
    153
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ואי כמה זיוני שכל

    דבר ראשון, לסוני , אין משחק יותר טוב מPES חח פאדיחה להזכיר תמילה פיפא
    הפיפא רצים כמו רובוטים המשחק מושקע יותר בתפריטים ובחארטות - אבל בתכלס מבחינת משחק
    הכל מהכל יותר מציאותי,

    PES יותר טוב בשניהם.
    בסוני אין מה לדבר בכלל, וגם במחשב


  10. #24
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,853
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין על pes

    מי שלא מבין בכדורגל אוהב את fifa הילדותי

    pes זה משחק לגברים ולמבינים!!!

  11. #25
    משתמש מתקדם האוואטר של OrenBB
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    גיל
    33
    הודעות
    636
    לייקים
    3
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    PES.



  12. #26

    ברירת מחדל

    PES זה הכיף וההנאה ומשחק חלק ומושלם
    FIFA זה כל העדכניות וחולצות הנכונות ומעודכנות אבל גם כיף וזה

    אני הולך על PES
    מר קנדי WWA
    הופעות:
    נצחונות:
    הפסדים:
    תיקו:

    הישגים:
    (אוסטין)
    אלוף זוגות עם גולדברג

    (קנדי)

  13. #27
    משתמש מתחיל האוואטר של Lieber
    שם פרטי
    עומרי
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    339
    לייקים
    0
    נקודות
    14
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    FIFA חיי את המשחק, המגן מוציא את האוט למשל להבדיל מPES שזה תלוי המיקום של האוט..
    שאתה מסתכל על משחק בפיפא זה נראה יותר משחק אמיתי..
    PES יותר כיף לשחק נגד חברים וכל זה..
    בקיצור שניהם טובים

  14. #28
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    32
    הודעות
    5,352
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לסוני pes
    למחשב FIFA
    להימורים ליגת האלופות :

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=385591

  15. #29

    ברירת מחדל

    pes יותר טוב לדעתי בגלל ה"להפוך לאגדה" שזה אחד הסוסים עושה שחקן ולאט לאט משתפר ועובר בין קבוצות לא כמו בפיפא שאתה בוחר באיזה קבוצה להיות ומשחק כל המשחק...

  16. #30
    משתמש משקיע האוואטר של -RotemB-
    שם פרטי
    רותם
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    הודעות
    3,366
    לייקים
    0
    נקודות
    37
    משפט מחץ
    גם בעיטה בתחת היא צעד אחד קדימה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    PES


    שווה לנסות! ^^^

    rotem55 לשעבר.

    פתגם חכם אומר:אף פעם אל תתווכח עם אידיוט. הוא רק יגרור
    אותך לרמה שלו, ואז ינצח אתך בזכות הניסיון .



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:51.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,536 | הודעות: 8,215,130 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect