המשטרה שלנו, החשוד הראשון, נופלים עליו ותופרים לו את התיק, בלי לבדוק..
המשטרה שלנו, החשוד הראשון, נופלים עליו ותופרים לו את התיק, בלי לבדוק..
|
|
קשה לי להאמין שהיא חיה...
ב"ה נמצא אותה
אגב, מסתבר שרוני רון הוא שקרן פתולוגי, הוא שיקר לכל החברים שלו בנוגע לכ-ל דבר, ועשו לו פוליגרף בו הוא שיקר כשאמר שזרק את רוז לירקון במקום שהצביע אליו... הוא שקרן פתולוגי, הוא משקר בלי צורך ובלי סיבה...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
זה שבפוליגרף יצא שהוא לא רצח אותה, לא אומר שהיא לא מתה.
אגב, CSI יצא בעקבות מקרים כאלה, לא ההפך.
תודה לחרדל, מושיענו ומורינו, שהציל אותנו מן החור השחור הנורא.
לדעתי הוא רצח אותה ובאמת איפה היא?!
זה ממש נורא!
בברכה,עמית.
באמת וואי אבל למה מדברים על זה כל כך הרבה זמן
מתי הפרשה תיסגר?
נמצאה הגופה.