נדפקת...
נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי
שים במשוב מה קשור לפה?
תלמד לפעם הבאה..אין מה לעשות נעול
ספוילר: http://www.siz.co.il/my.php?i=bynrwojlmzgt.png אבידוררררררררררררררררררררררררר
חוקי הפורום