זה של פריקים. תודה בכל זאת
יפה תודה
באמת לא בשבילי אבל תודה אחי
חחח חזק יותר! אבל זה עם העין! מגעיל!!
מגניבים תודה אחיי
תודה
בברכה PiPi ToUcH7- את החטיבה !
יפה תודה גבר נשמח אם תביא עוד
וואי איזה אכזריים!!קטלני אחי
אחלה רקעים תודה
לא ממש מפחיד אבל תודה
אחלה רקעים האהבתי
אני מכיר אותם יש לי כבר מזמן אבל אחלה תמונות באמת
ווואי אחי איזה חזק
חוקי הפורום