|
|
חחחחחחחחחחחחחח ענקק ענקקקק!!!!
בתהליכי פרישה מאטרף.
יש בדיחה ישנה שאומרת
בשביל מה צריך זבובים?
בשביל שצפרדעים יאכלו אותם.
בשביל מה צריך צפרדעים?
בשביל שצרפתים יאכלו אותם.
בשביל מה צריך צרפתים?...... X: *שורק*
Bring the Violence-
חח איזה קרוועה היא
כע יש לי מורה שמעליבה ילדים לדוגמה יש לי ידיה מזה כוסית אבל טיפשה לאללה אז פעם אחת היא פתרה תרגיל והומרה שלי אמרה לכל הכיתה"תראו אפילו בר פתרה את התרגיל"וכולם נשפכים יענו היא מארה אפילו וגם היא מעליבה מלא את כל החברים שלי לא אכפת לה
F.c Maccabi Haifa
המורה שלי אכלה בפיתה שוקולד עם חומוס והככניסה שם קוטג' ומרגרינה ,
ביקשתי ממנה ביס ..
ובקופסה היא שמה גלידה בטעם בננה עם מלפפון חמוץ ..
היה מזזה טעים ...
עד עכשיו אני לא מפסיק להקיא ..
נערך לאחרונה על ידי Lampi; 08-10-2008 בשעה 09:30.
מנהל יוצרים , דאוס , מדריכים וטיפים ו VIP Movies לשעבר .-------------
איזה סטלנית אעששש XD
המורה שלי לתנ"ך היא המורה הכי מוזרה שקיימת..
קבלו יציאה קבועה שלה:
"למה????? או בעברית.. פצ'ימו???"
כוזרים D:![]()
חח מטומטמת
חח לי היה מורה למתמטיקה שמזה שנא אותי
אז פעם אחת באתי לכיתה אחרי איזה חצי שנה שלא הייתי והוא אמר לי "תעשה טובה לי,לכיתה ולאנושות!! צא מפה!!!"