איזה חמוד אתה...
אני מאוהב בך ...
|
|
נראה טוב ...
ד"א
מאיפה החולצה של הגו'קר?![]()
משתמש\ת יקרים, חתימך נערכה מאחר והיא עוברת על
חוקי החתימות בפורום אטרף, אנא עיינ\י בחוקי החתימות,
בתודה מראש, צוות ההנהלה.
חח החולצה של הג'וקר מה- bluebird בנתניה.
ויש לי תמונות חדשות מאתמוללללל =]]
![]()
תהיה בריא איזה רגליים קצרות יש לך חח,מה עם להסתפר ?נראה טוב
חחחח הרגליים לא קצרות יגזור הג'ינס נמוך פשוט חחח הרגת אותי .. מה עם להסתפר ? בקקרוב מאד..
ותודה לכולם =]
אחי אתה דומה למוגלי או לטרזן לא זוכר מי מהם![]()
נערך לאחרונה על ידי ofir2660; 03-11-2008 בשעה 15:25.
חח אתה מנתניה נכון אחי למדת באלדד
אחלה תחת יש'ך....... חחח סתם
נראה טוב אחי
בשיפוצים >.<
עוד מעט יעלה חתימה שלי