היה צריך לשים פצצה איפה שכל הערבושים האלה וכולם ימותו
|
|
חבורת זונות...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
ואיתם אנחנו מנהלים משא ומתן...
עצוב מביש ואכזרי
בליט חוי
איייכככס!! מה משעמם להם שהם עושים דברים כאלה?!
הם צריכים להתבייש ולהתאבד אחד אחד :/
כוס עמ עמ עמקקקקקק
אני נישבע לך ירדה לי עכשיו דמעה
איך,איך אפשר להיות כאלה בני אדם,אפילו בני אדם אי אפשר לקרוא לזה....
למה המדינה שלנו כל כך טיפשה,שתפוצץ תבני זונות קיבינימאט,תזרוק עליהם פצצה או אנערף
גועל נפש
חסרי רגשות, זונות, צריך להרוג אחד אחד.
אין להם בושה לשחק ברגשות של אנשים
להרשמה לאתגר היפ הופ וראפ!!!!
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=612638
"מה שקשה נעשה היום,מה שבלתי אפשרי נעשה מחר"(גולני)
מה אתם מצפים להומניות מאנשים שאין להם כבוד לחיים של בני אדם..
פסדר..אתם מתעצבנים וזה בדיוק מה שהם רוצים אז חלאס כל אחד עכשיו מתחרפן בבית ולא יכול לעשות כלום
מי שבאמת חשוב לו הנושא הזה שילך ויתגייס לקרבי במידה והוא יכול ושלא ילך ויוריד פרופיל
לגרש את כל הערבים בישראל בתור מחאה
כשראיתי בחדשות שאלתי את עצמי: "למה אנחנו מחקים עם פצצת האטום שלנו? למה??? הרי איראן לא תחכה שנייה,הערבים מתגרים בנו,זה לא הוגן!"
אין גבול לביזיון! ממשלה מעפנה,צריך להציל אותה,ומהר!