|
|
שיהיה לך כיף בפורוום,
שומר קשר.
** - IeXpI -**
אל תסמנו מה שיש ברווח <אני אוהב שניצל>
אני יכול להכין יותר טוב
Jozep Pep Guardiola
2008-2012
^^^ אני רוצה לראות,בינתיים הכי הכי טוב שיש זה אלה שיש לי בחתימה.
מקווה שתהנה מהקהילה
ברוך הבא!!!
אם אתם רוצים מענה מהיר פשוט צוטטו אותי