עכשיו בין ה 80 ל 120... בערך כזה (:
עכשיו בין ה 80 ל 120... בערך כזה (:
**מכין בפרטי רק למנהלים**
|
|
לא הרבה...
לא מעשן יותר מדי.
כשהשמש שקעה אל מתחת לים,והירח בצבץ במרום ממעל,נמזוג קצת ג'וני, נדליק סיגריהונשמע ג'אז לזכר האיש שבקיר.
אחי אני לא מעשן סיגריות בכלל, רק מידי פעם אבל מלווה מחברים..
ולנרגילה שלי אני משלם משהו כמו 100 שקל כל חודש אולי טיפה יותר..
אצלי זה 50 שקל בחודש.. יעני 4 קופסאות נקסט. כל שבוע קופסה. ומהצד קצת נרגילה עם חברים, שעל זה אני לא משלם.
המצב שלי די טוב ביחס לאחרים אה? חח![]()
500-600 שקל.. רק סיגריותת כבר לא מוצא עניין בנרגילה..
250 שקל בחודש על סיגריות , קופסא ליומיים .....
15 סיגריות ביום
סביבות ה300-350 שקל
מעצב גראפי לכל מטרה.
לא מעשן =\
סיגריות יש חינם..טבק וגחלים ככה 30 בשבוע קונה עם חברים...(אנחנו מעשנים הרבה)
קופסא-קופסא וחצי ליום
משהו כמו 600 שיקל בחודש אני מאמין =\