איזה הבאת לי... אני הסכמתי עליה? אני רוצה תוכנה בעברית פשוטה.
מה זה השטויות? כל מה שיפרסמו פה אני חייב לקחת? -_-
תן פרטים בפרטי,אני יגיד לך אם מתאים לי ואז שלח...
איזה הבאת לי... אני הסכמתי עליה? אני רוצה תוכנה בעברית פשוטה.
מה זה השטויות? כל מה שיפרסמו פה אני חייב לקחת? -_-
תן פרטים בפרטי,אני יגיד לך אם מתאים לי ואז שלח...
".It always seems Impossible until it's done"
|
|
איפה רשמת שאתה קוצה בעברית?
שלח, שלח זריז.
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר