קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [נושא רשמי]Knight Online
    על ידי FireBoy בפורום משחקי פעולה וספורט כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-12-2006, 18:30
  2. נושא רשמי על חיפה - ליברפול ! 1-2 אדום, בסיום ...
    על ידי AllenIverson בפורום כדורגל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 10-08-2006, 18:35
  3. בגרות במתמטיקה 001, מועד ב', מתי ?
    על ידי FireSide בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-06-2006, 14:09
  4. יום שני בגרות במתמטיקה כושלרבאק
    על ידי MeToRaF בפורום דיבורים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-05-2006, 00:20
  5. נושא רשמי (אלן שירר)
    על ידי tip tip בפורום כדורגל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-04-2006, 20:16
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 44

נושא רשמי בגרות במתמטיקה - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מכור
    שם פרטי
    יותם
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    הודעות
    1,519
    לייקים
    0
    נקודות
    1,053
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש את השאלון 05 ברשת כבר?

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    2,023
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    005
    שליטה!!!!
    סיימתי באיזה שעה וחצי
    הלכתי למורה השוויתי תשובות.
    אם הנדסה יחשבו שעשיתי טוב קיבלתי 90+ עם מגן (במקרה הזה דופק) 88!!!!
    איזה סוסססס

    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv2222 צפיה בהודעה
    סעמק טעיתי ב005 באי שיוויונים טעות של הבנת הנקרא בהסתברות הצלחתי ובגיאומטריה נראה לי שהצלחתי אני לא בטוח
    בטח שכחת לקרוא את הקטע שזה יכול להיות או מעל ציר ה - X או שזה רק נוגע בציר ה - X כלומר נקודה אחת.
    צדקתי במה שטעית?
    נערך לאחרונה על ידי TRock; 25-05-2009 בשעה 18:49.

  4. #18
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    גיל
    34
    הודעות
    3,148
    לייקים
    12
    נקודות
    971
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי TRock צפיה בהודעה
    005
    שליטה!!!!
    סיימתי באיזה שעה וחצי
    הלכתי למורה השוויתי תשובות.
    אם הנדסה יחשבו שעשיתי טוב קיבלתי 90+ עם מגן (במקרה הזה דופק) 88!!!!
    איזה סוסססס



    בטח שכחת לקרוא את הקטע שזה יכול להיות או מעל ציר ה - X או שזה רק נוגע בציר ה - X כלומר נקודה אחת.
    צדקתי במה שטעית?

    כן משהו כזה וגם בא לא שמתי לב שהוא אינו מתחת לציר ואז זה שווה קטן לא הייתי בטוח בנוגע לזה...

    אני מקווה לטוב בגיאומטריה לא חפפתי ב3 ואני מקווה שעדיין יצא נכון בא בב צדקתי בטוח
    [CENTER]




  5. #19
    משתמש מכור האוואטר של Evya12
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    גיל
    34
    הודעות
    1,572
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עדיף כלב שהוא חבר ולא חבר כלב :)

    ברירת מחדל

    עשיתי 003 ו005 שניהם 100!

  6. #20
    משתמש משקיע האוואטר של 2elior
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    2,123
    לייקים
    0
    נקודות
    652
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מישהו יודע את התשובה של היסתברות סעיף ד שאלון 005 ????

  7. #21
    The of the world האוואטר של Rоei
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    3,476
    לייקים
    40
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אל תזיין סתם בחורה...תזיין בחורה ס-ת-םםםם

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2elior צפיה בהודעה
    מישהו יודע את התשובה של היסתברות סעיף ד שאלון 005 ????

    0.008
    איזה חרא הלך לייייייייייייייי
    __

  8. #22
    משתמש משקיע האוואטר של 2elior
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    2,123
    לייקים
    0
    נקודות
    652
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטוח ???

  9. #23
    משתמש מכור האוואטר של Evya12
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    גיל
    34
    הודעות
    1,572
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עדיף כלב שהוא חבר ולא חבר כלב :)

    ברירת מחדל

    כה 0.008 100%

  10. #24
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    9,768
    לייקים
    0
    נקודות
    359
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2elior צפיה בהודעה
    בטוח ???
    כן אליאור הוא צודק.

  11. #25
    משתמש משקיע האוואטר של Doriko11
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    2,275
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Human צפיה בהודעה
    בהצלחה...5 וחצי יש לי תבגרות =\
    בגרות ראשונה לחץ P:
    חח גם לי היה ראשונה הלך סבבה

    היה לנו אותו בגרות?

    זוכר את התשובות במיקרה? חח


    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    לחצו על התמונה להגיע לפורום אייפון\אייפוד -
    ואל תתבישו לפתוח נושאים כמובן -
    לפרסם דברים חדשים... -
    והכי הכי חשוב -
    להנות! -

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של TaMiR
    שם פרטי
    TaMiR
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,647
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    ^^את אולי אגוז קשה לפיצוח אבל אני סנאי עקשן ^^
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    002 היה להיט אחושרמוטה שווה כל שניה חחחח
    סייימתיייייייי מתמטייקההההה :]]]]]

  13. #27
    הרב האשכנזי הראשי של אטרף
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    9,180
    לייקים
    229
    נקודות
    328
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מי שלא הלך לי טוב ב005 פשוט בושה O:
    ראיתי תמיקוד חח איזה צחוק של מבחן

  14. #28
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עשיתי 005, פשוט כיף חיים.
    הגישו אותי על 95.
    אני בא פותר את כל הבגרות(שאלה 2 3 ו4).
    ואז ילד אחד ממש חכם שואל אותי כמה קיבלתי ב 2, אמרתי לו -47.5.
    קיצר הוא אומר לי זה לא נכון והתשובה זה -20.
    ישבתי פאקינג שעה וחצי בשביל למצוא את הטעות שלי!!!
    שעה וחצי!!!
    בסוף לא מצאתי והגשתי את ה-47.5.
    עכשיו ראיתי בתשובות וזה -20 .
    חיים חרא, למזלי יש מועד ב'.


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

  15. #29
    אני אוהב נרגילה האוואטר של ירדן=]
    שם פרטי
    ירדן
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    33
    הודעות
    960
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    steve O
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ה02 היה מזה קשה :\
    01 היה קל D:


  16. #30
    משתמש כבוד האוואטר של OmeR
    שם פרטי
    פטרוז
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    5,607
    לייקים
    2
    נקודות
    2,599
    משפט מחץ
    What has 4 legs and an arm? A happy Pit Bull
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הלך להיט..
    כל התשובות נכונות (בין 97-100).
    מורה זונה שהגישה על 75
    It's getting kind of hard to believe
    things are going to get better
    I've been drowning too long to believe
    that the tide's going to turn

    And I've been living too hard to believe
    that things are going to get easier now
    I'm still trying to shake off the pain
    from the lessons I've learned

    And if I see van Helsing, I swear
    to the Lord I will slay him!
    A-ha-ha-haa! Take it from me
    I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!

    Blood will run down his face
    when he is decapitated...aah!
    his head on my mantle is how
    I will let this world know:

    .




+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:13.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,647 | הודעות: 8,214,241 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect