ג'מאל קרופורד עבר לאטנלטה בתמורה לאייסי לאו וספידי קלקסטון
יכול לעזור מאוד להוקס שחקן טוב מאוד ג'מאל
ג'מאל קרופורד עבר לאטנלטה בתמורה לאייסי לאו וספידי קלקסטון
יכול לעזור מאוד להוקס שחקן טוב מאוד ג'מאל
|
|
טרייד ענק!!!
וינס קארטר עבר לאורלנדו (ביחד עם ראיין אנדרסון) בתמורה לראפר אלסטון טוני באטיי וקורטני לי
הולך להיות חם מאוד השנה במזרח
שאק עבר לקליבלנד מפיניקס בתמורה לביג בן,פאבלוביץ'.
קלבילנד גם שלחה את הבחירה ה46 בדראפט שנערך היום לפנות בוקר.
כמו שאמרת שקד,הולך להיות חם מאוד במזרח.
מיליצ'יץ' עובר ממפיס לניו יורק בתמורה לקיו ריצ'רדסון.הימור דבילי.ריצ'רדסון שחקן אפור אבל עדיף על מיליצ'יץ' שהוא פלופ.
פורטלנד העבירה את סרחיו רודרידז והבחירה ה46 בדראפט בתמורה לבחירה ה31 של סקרמנטו.
נערך לאחרונה על ידי Michael.; 26-06-2009 בשעה 11:46.
מעניין לראות את שאקיל וג'יימס ביחד, ומצד שני באורלנדו את דוויט ווינס ביחד - מעניין![]()
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
פיייייייייייייייי אני מת על קארטר אני זוכר שהוא שיחק בטורונטו היה אחד הסוסים אני מת על השחקן הזה,הוא ודוויט ביחד איזה קבוצה לא מאמין שיש להם כזה שכר,שמעו לא מאמין על הדיל הזה,פיי איזה קבוצה סטן בונה אני מת.
שאק בן 37 חח עושים עליו דיל עם הביג בן ההרוס ועם פאבלוביץ' שהוא די טוב,חצי מליון דולר ובחירה סיבוב 40 משהו כזה,דיל טוב לפניקס אני חושב,קיבלו פאבלוביץ' שחקן די טוב וגם בן יש לו כישרון יכול להוות אתגר בצבע,שאק כבר בן 37 פאק אבל עדיין תותח,ג'יימס מקבל מה שהוא רוצה נראה אם הוא יוכיח,ויש לו שנה עד לסיום החוזה ואז הוא יברח לקבוצה אחרת.
נערך לאחרונה על ידי Or8ParKer; 26-06-2009 בשעה 18:15.
בן וואלאס כנראה ירצה שיעשו לו BUY OUT לחוזה והוא יסכים.הוא שחקן גמור.
פאבלוביץ' שחקן בינוני עם קליעה מ3.יכול להוות פאקטור טוב.
יש שמועות שמגריידי יגיע לפיניקס בתמורה לסטודמאייר.אם העסקה תיצא לפועל יהיה מעניין לראות איך טרייסי חוזר לכושר,אם בכלל.
לא משהו בכלל מה שאורלנדו עשו ליי זה שחקן עם פוטנציאל והוא צעיר והוא יהיה טוב ועוד תמורת מי קרטר הכון אתלט ענק אבכל עדין הוא מבוגר מה זה יועיל?
והטרייד של קליבלנד בכלל מה מביאים את שאקיל בלי הצוות הרפואי של פיניקס הוא סוס מת היה לו את המזל לשחק בקבצוה עם הצוות הרפואי הכי טוב בליגה והוא הולך
אורלנדו לקחו הימור מצד אחד קארטר לא יודע מה יתרום להם זה לא משו בטוח מצד שני קורטני לי פוטנציאל להיות שחקן גדול והטרייד של קליבלנד.. הם לא וויתרו על כלום ככה שיכול לצאת מזה רק טוב אם הקבוצה תהיה טובה הם יוכלו להתמוד על אליפות ואם שאק לא יתרום אז לברון יעזוב מה שהוא גם ככה היה עושה בלי קשר
כן אבל מה שמעצבן כולם אומרים שאקיל ולברון אמרוים לקחת אליפות בלה בלה בלה מהה כאילו שאקיל יעשה את ההבדל הוא אומנם היה אחד מהסנטרים הטבוים אבל בלי הצוות הרפואי של פינקס הוא כבר מזמן צופה בNBA מהבית אני רוצה לראות אותו עכשיו משחק ואני שם כסף שהוא יפצע
אני רוצה לראות את כול הפרשנים הולכים לאכול תכובע איך אני רואה את זה תאמינו לא אני מגד עתידות
גם עם שאקיל אני לא בטוח שקליבלנד יכולים לעבור את בוסטון אם הם באמת בריאים ובכושר
אורלנדו עדיין לא יודעים איך היא תיראה טורגוקלו עוד לא חתם וקארטר צריך לראות איך הוא ישתלב
שמע עם קרטר חותם וטורגקלו נשאר זה קבוצה לאליפות תחשוב איזה שלישיה יש להם
וינס
טורגוקלו
האוורד
לא נראה לי שמישהו יוכל לעצור את השלישיה הזאת והפעם לא יהיה תירוצים על חוסר ניסיון כי הם היו בגמר שנה שעברה
טויטו אל תהיה בטוח,יש להם קבוצה טובה מאד אבל יש עוד קבוצות,נראה איך הכל יתקדם ואז נדבר בתחילת העונה נעשה דיון מורחב ותביא תהימורים שלך /:
ויש את לואיס ואת נלסון ואת פייטרוס האנרגטי על הספסל.
בכל מקרה,טורקוגלו זין,והוא לא יחתום באורלנדו כי הוא רוצה כסף.
שמועות NBA אומרות שפארקר שמסיים חוזה בטורונטו ב-1 ביולי הקרוב והוא יהפוך לשחקן חופשי,היה לו חוזה לשלוש שנים 12 מליון דולר יעני 4M$ כל עונה.
שקבוצות רבות מתעניינות בו,טורונטו בדראפט האחרון החתימה שחקן בול על העמדה שלו וגם הציעה לדלפינו שהוא בול על העמדה שלו חוזה,הם עשו את זה כנראה שהם לא רצו לנסות להחתים את AP ואז בסוף שהוא יברח להם כבר לא יהיו להם מחליפים ראויים,למה יש בפארקר התעניינות רבה.
אולימפיאקוס גם כן רוצה אותו 10 מליון דולר לשתיי עונות,וגם עוד קבוצות NBA רוצות אותו.
אני חושב שיישאר בUSA בקבוצת צמרת יש לו את היכולות שחקן ענק.
עוד שמועות לגביי טריידים והחתמות בקרוב..