קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] האם משהו כבר עשה את ההורנטייל?
    על ידי Baracuda153 בפורום Maple Story
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31-08-2008, 09:48
  2. [דיון] כמה זמן כבר אתם מנגנים?
    על ידי SoulMan בפורום כלי נגינה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-05-2008, 23:57
  3. [דיון]ארץ נהדרת כבר לא מצחיקים?
    על ידי British_Bloke בפורום סדרות וטלוויזיה
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 13-05-2008, 17:38
  4. [דיון]הזמר החם בעולם .!?
    על ידי קופיקו בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-11-2007, 21:52
  5. [דיון] נכון שנמאס כבר מהאלופה ?!
    על ידי America Yoss בפורום האלופה
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-07-2007, 16:03
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 10 << ראשון 1234 ... אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 145

[דיון]הקיץ החם כבר פה,פה נדבר על טריידים/החתמות וכו' בNBA - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ג'מאל קרופורד עבר לאטנלטה בתמורה לאייסי לאו וספידי קלקסטון
    יכול לעזור מאוד להוקס שחקן טוב מאוד ג'מאל

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טרייד ענק!!!
    וינס קארטר עבר לאורלנדו (ביחד עם ראיין אנדרסון) בתמורה לראפר אלסטון טוני באטיי וקורטני לי
    הולך להיות חם מאוד השנה במזרח

  4. #18
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שאק עבר לקליבלנד מפיניקס בתמורה לביג בן,פאבלוביץ'.
    קלבילנד גם שלחה את הבחירה ה46 בדראפט שנערך היום לפנות בוקר.

    כמו שאמרת שקד,הולך להיות חם מאוד במזרח.


    מיליצ'יץ' עובר ממפיס לניו יורק בתמורה לקיו ריצ'רדסון.הימור דבילי.ריצ'רדסון שחקן אפור אבל עדיף על מיליצ'יץ' שהוא פלופ.

    פורטלנד העבירה את סרחיו רודרידז והבחירה ה46 בדראפט בתמורה לבחירה ה31 של סקרמנטו.
    נערך לאחרונה על ידי Michael.; 26-06-2009 בשעה 11:46.


  5. #19
    משתמש משקיע האוואטר של Yaniv Bar Lev
    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    3,282
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    אני זוכר אותה !
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מעניין לראות את שאקיל וג'יימס ביחד, ומצד שני באורלנדו את דוויט ווינס ביחד - מעניין
    מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885

  6. #20
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פיייייייייייייייי אני מת על קארטר אני זוכר שהוא שיחק בטורונטו היה אחד הסוסים אני מת על השחקן הזה,הוא ודוויט ביחד איזה קבוצה לא מאמין שיש להם כזה שכר,שמעו לא מאמין על הדיל הזה,פיי איזה קבוצה סטן בונה אני מת.
    שאק בן 37 חח עושים עליו דיל עם הביג בן ההרוס ועם פאבלוביץ' שהוא די טוב,חצי מליון דולר ובחירה סיבוב 40 משהו כזה,דיל טוב לפניקס אני חושב,קיבלו פאבלוביץ' שחקן די טוב וגם בן יש לו כישרון יכול להוות אתגר בצבע,שאק כבר בן 37 פאק אבל עדיין תותח,ג'יימס מקבל מה שהוא רוצה נראה אם הוא יוכיח,ויש לו שנה עד לסיום החוזה ואז הוא יברח לקבוצה אחרת.
    נערך לאחרונה על ידי Or8ParKer; 26-06-2009 בשעה 18:15.

  7. #21
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בן וואלאס כנראה ירצה שיעשו לו BUY OUT לחוזה והוא יסכים.הוא שחקן גמור.
    פאבלוביץ' שחקן בינוני עם קליעה מ3.יכול להוות פאקטור טוב.
    יש שמועות שמגריידי יגיע לפיניקס בתמורה לסטודמאייר.אם העסקה תיצא לפועל יהיה מעניין לראות איך טרייסי חוזר לכושר,אם בכלל.


  8. #22
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא משהו בכלל מה שאורלנדו עשו ליי זה שחקן עם פוטנציאל והוא צעיר והוא יהיה טוב ועוד תמורת מי קרטר הכון אתלט ענק אבכל עדין הוא מבוגר מה זה יועיל?


    והטרייד של קליבלנד בכלל מה מביאים את שאקיל בלי הצוות הרפואי של פיניקס הוא סוס מת היה לו את המזל לשחק בקבצוה עם הצוות הרפואי הכי טוב בליגה והוא הולך

  9. #23
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אורלנדו לקחו הימור מצד אחד קארטר לא יודע מה יתרום להם זה לא משו בטוח מצד שני קורטני לי פוטנציאל להיות שחקן גדול והטרייד של קליבלנד.. הם לא וויתרו על כלום ככה שיכול לצאת מזה רק טוב אם הקבוצה תהיה טובה הם יוכלו להתמוד על אליפות ואם שאק לא יתרום אז לברון יעזוב מה שהוא גם ככה היה עושה בלי קשר

  10. #24
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי hacked87 צפיה בהודעה
    אורלנדו לקחו הימור מצד אחד קארטר לא יודע מה יתרום להם זה לא משו בטוח מצד שני קורטני לי פוטנציאל להיות שחקן גדול והטרייד של קליבלנד.. הם לא וויתרו על כלום ככה שיכול לצאת מזה רק טוב אם הקבוצה תהיה טובה הם יוכלו להתמוד על אליפות ואם שאק לא יתרום אז לברון יעזוב מה שהוא גם ככה היה עושה בלי קשר


    כן אבל מה שמעצבן כולם אומרים שאקיל ולברון אמרוים לקחת אליפות בלה בלה בלה מהה כאילו שאקיל יעשה את ההבדל הוא אומנם היה אחד מהסנטרים הטבוים אבל בלי הצוות הרפואי של פינקס הוא כבר מזמן צופה בNBA מהבית אני רוצה לראות אותו עכשיו משחק ואני שם כסף שהוא יפצע
    אני רוצה לראות את כול הפרשנים הולכים לאכול תכובע איך אני רואה את זה תאמינו לא אני מגד עתידות

  11. #25
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם עם שאקיל אני לא בטוח שקליבלנד יכולים לעבור את בוסטון אם הם באמת בריאים ובכושר
    אורלנדו עדיין לא יודעים איך היא תיראה טורגוקלו עוד לא חתם וקארטר צריך לראות איך הוא ישתלב

  12. #26
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמע עם קרטר חותם וטורגקלו נשאר זה קבוצה לאליפות תחשוב איזה שלישיה יש להם

    וינס
    טורגוקלו
    האוורד

    לא נראה לי שמישהו יוכל לעצור את השלישיה הזאת והפעם לא יהיה תירוצים על חוסר ניסיון כי הם היו בגמר שנה שעברה

  13. #27
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טויטו אל תהיה בטוח,יש להם קבוצה טובה מאד אבל יש עוד קבוצות,נראה איך הכל יתקדם ואז נדבר בתחילת העונה נעשה דיון מורחב ותביא תהימורים שלך /:

  14. #28
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ויש את לואיס ואת נלסון ואת פייטרוס האנרגטי על הספסל.
    בכל מקרה,טורקוגלו זין,והוא לא יחתום באורלנדו כי הוא רוצה כסף.


  15. #29

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי hacked87 צפיה בהודעה
    יש דיבורים חזקים בין אורלנדו לניו ג'רזי על טרייד שישלח את וינס קארטר למג'יק בתמורה לאלסטון באטיי וקורטני לי
    נשמע מאוד מעניין למרות שלא בטוח שכדאי לוותר על לי שחקן צעיר עם פוטנציאל עצום ממה שראיתי
    הטרייד כבר בוצע אחי זה אולך להיות ממש מטורף הטרייד הזה
    נראה לי הם אולכים להביא הדבעות משהו רצחח
    משתמש קוקסינל
    =

  16. #30
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמועות NBA אומרות שפארקר שמסיים חוזה בטורונטו ב-1 ביולי הקרוב והוא יהפוך לשחקן חופשי,היה לו חוזה לשלוש שנים 12 מליון דולר יעני 4M$ כל עונה.
    שקבוצות רבות מתעניינות בו,טורונטו בדראפט האחרון החתימה שחקן בול על העמדה שלו וגם הציעה לדלפינו שהוא בול על העמדה שלו חוזה,הם עשו את זה כנראה שהם לא רצו לנסות להחתים את AP ואז בסוף שהוא יברח להם כבר לא יהיו להם מחליפים ראויים,למה יש בפארקר התעניינות רבה.
    אולימפיאקוס גם כן רוצה אותו 10 מליון דולר לשתיי עונות,וגם עוד קבוצות NBA רוצות אותו.
    אני חושב שיישאר בUSA בקבוצת צמרת יש לו את היכולות שחקן ענק.

    עוד שמועות לגביי טריידים והחתמות בקרוב..

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,443 | הודעות: 8,215,037 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect