איזה ישןן חחח חזק
|
|
איזה אפס אתה הכניסו לך גול חח
אחלה משחק,יש לי אותו גם,נראה לי אני אתקין אותו באחד מימי החופש חח
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
בדוק הוא הכניס שערים עם השוער בכוונה!!
חחח
יבן שרמוטה תחזיר תנק' חחחחחח
חח גם לי יש את הדיסק המקורי, זה כזה כסוף...חח
פיפא כל כך אפסים, אין שום הבדל בין זה ל2009.
פרו![]()
" For Those About To Rock - We Salute You "
יא גרוע הם הכניסו לך גול. ופיפא 99 הייתה הפיפא הכי טובה, גם 98 הייתה טובה חרשתי על הפיפות האלה.
יש לי פיפה מ-1998![]()
100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500
מילהההההההההה הפיפא שהכי אהבתי עד עכשיו
לא זוכר עוד משחקים שהיו אפשרויות לשים 45 דקות מחצית
100 שקל למי שמשחק 90 דקות פיפא 2000 על רמה הכי קלה ומסיים עם שער נקי!