ברוך הבא
|
|
ברוך הבא :]
ברוך הבא אחי תהנה:]
ברוך הבא אחי , תשקיע ותהנה , תקרא חוקים , תביא אנשים ותעלה לאנטרנט !!!
נערך לאחרונה על ידי משקיען; 03-07-2009 בשעה 19:22.
בבקשה.
ברוך הבא לפורום אטרף,
קרא חוקים ותהנה![]()
".It always seems Impossible until it's done"