איזה חתיך :]
אחלה תמונה אחי !
נכתב במקור על ידי 1o1x שיושיוט (יענו שורק ) חחחח
אתה יענו מתאמן במכון? לא רואים =\ נראה סבבה
נערך לאחרונה על ידי Anonymous; 14-07-2009 בשעה 09:19.
The Pod
תודה לכולם ומי ששאל אני עושה סלטות ופארקור ))
חוקי הפורום